felelős vállalat

felelős vállalat, fenntarthatósági jelentés, globális felmelegedés, klímaharc, klímaváltozás, klímavédelem, olajvállalat, pr

Így hamukálnak az olajcégek a klímaváltozásról

KlimaBlogger

Nem ismerik el, hogy jelentős szerepük volt a létrejöttében, hogy most zajlik, és hogy azonnali cselekvésre lenne szükség. Fenntarhatósági és etikai jelentéseikben valami távoli dologkként kommunikálják a globális felmelegedést, amit majd egyszer kezelni kellene. Ha egyáltalán érdemes és már nincs túl késő ehhez.

Tovább olvasom »
b-vállalat, ben & Jerry's, bevándorlás, csr, értékrend, felelős üzlet, felelős vállalat, fogyasztó, karbonsemleges, lyft, munkaerő megtartás, munkaerőhiány, politikai üzenet, starbucks, társadalmi felelősség, uber, y generáció, zöld vállalat

A vásárlók azonosulnak a társadalomtudatos márkákkal

Kriston László

Ha két kényelmet és minőséget nyújtó cég közül kell választani, az fog győzni, amelyik valamilyen pluszt tud felmutatni az éthoszában, az üzletpolitikájában: lehetőleg társadalmi elkötelezettséget és szerepvállalást. Ilyenek a B vállalatok, melyek világjobbító, etikus értékrendjével versenyelőnyre tesznek szert. A munkaerő megtartásában is erősek ezek a cégek.

Tovább olvasom »
csr, építőanyag, felelős vállalat

Nyílt nap február 23-án építőanyagra pályázóknak

piacesprofit.hu

Már több mint 10 millió forint értékű építőanyag gyűlt össze a 2018. évi, gyermekintézmények és műemlékek beruházásait építőanyaggal támogató Várépítő pályázaton és ez még nem a vége. Pályázni szándékozó intézmények sok praktikus tanácsot kaphatnak, hasznos információval gazdagodhatnak a február 23-án megrendezésre kerülő Várépítő napon, Budapesten, a Kortárs Építészeti Központban.

Tovább olvasom »
felelős vállalat, társadalmi vállalkozás

Túl a profiton: vállalkozni a nagyobb jóért?

piacesprofit.hu

Már Magyarországon is egyre gyakrabban találkozhatunk a „társadalmilag hasznos vállalkozás” kifejezéssel, ugyanis egyre nagyobb ökoszisztémája épül ki a társadalomtudatos üzleti működésnek. Na de mit érdemes tudni ezekről a vállalkozásokról? Kik ők és hogyan működnek? És mennyire lehet nyereséges egy ilyen cég üzemeltetése?

Tovább olvasom »
csr, felelős vállalat, fenntarthatóság

Márta Irén: jót tenni jó

kfarkas

Márta Irén, a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (a BCSDH) szervezet igazgatója nyerte el ebben az évben a Fenntarthatóság Szakmai Követe elismerést. Ebből az alkalomból a fenntarthatóság hazai helyzetéről beszélgettünk a szakemberrel.

Tovább olvasom »
felelős vállalat, nonprofit, pályázat

60 ezer euró társadalmi vállalkozásoknak

piacesprofit.hu

Harmadik alkalommal hirdeti meg az UniCredit Bank és az UniCredit Alapítvány társadalmi célú pályázatát nonprofit szervezetek számára.  A 60.000 euró összdíjazású „Lépj Velünk!” társadalmi innovációs program idén a társadalmi vállalkozásokra fókuszál.

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, felelős vállalat

Nem csak a részvényár, a társadalmi értékteremtés is fontos

piacesprofit.hu

A részvényesi érték mellett ma már egyre nagyobb szerepet kap a társadalmi és környezeti értékteremtés a vállalatok életében. Ennek érdekében a Capital Communications stratégiai kommunikációs ügynökség impact branding néven új kommunikációs szolgáltatást indított. Az ügynökség a befektetők által egyre szélesebb körben alkalmazott impact investing célját és kritériumait ültette át a branding és a vállalati kommunikáció területére.

Tovább olvasom »