facebook

adatok, amazon, facebook, fizetés, google, youtube

Kincsesbányán ülnek az adatainkat gyűjtő szolgáltatók

piacesprofit.hu

A Facebook, a Google ingyen kapja-szerzi adatait az emberek milliárdjaitól – azután óriási pénzeket keres ezekkel az adatokkal. Ideje, hogy ne csak az EU próbálkozzék megadóztatni az amerikai óriáscégeket, hanem általában megváltozzék rendszer. Azért is, mert ha az emberek kapnak pénzt adataikért, gyorsabban fejlődhet a mesterséges intelligencia.

Tovább olvasom »
egészségügy, Etheal, facebook, startup

A Facebook befektetői is meghallgatják a magyar startupot

Zubor Zalán

Március elején a Stanford Egyetem konferenciáján, többek közt a Facebook befektetői előtt mutatja be az általa kibocsátott kriptovalutát a magyar Etheal. Céljuk, hogy az újabb, április elején induló 2. körös kibocsátás révén a globális terjeszkedés megvalósításához szükséges 4,8–10 millió dollárnyi tőkéhez jussanak.

Tovább olvasom »
algoritmus, chatbot, facebook, felhasználó, hírlevél, honlap, influencer, internet, közösségi média, kreativitás, lévai richárd, mark zuckerberg, márka, marketing, online, online marketing, social listening, social media, spam, y generáció, youtube

Nem árt résen lenni: új kihívások közösségi oldalak világában

Kriston László

Változik a közösségi média. Mark Zuckerberg megelégelte, hogy a Facebookot politikai tévhírek terjesztőjének látja a világ, ezért a platform új algoritmusa kevésbé kedvez majd a hírfolyamban a hirdetéseknek és újságcikkeknek. Vagyis kevesebb lesz a reklámfelület. Hogyan rúghatnak így labdába a cégek? Erre is keresték a választ a Piac & Profit Social Media – Változás! című konferenciájának előadói.

Tovább olvasom »
facebook, facebook algoritmus, marketing, social media, zéró elérés

A Facebook zéró hatása a hirdetésekre

piacesprofit.hu

Bár sokaknak az jött le, hogy az új hírfolyam algoritmus a céges Facebook oldalak ellen van, ez nem igaz. A változtatás célja az aktívabb Facebook használat, ami a közösségi hálózat kutatásai szerint azt jelenti, hogy többet beszélgetnek egymással a felhasználók. Éppen ezért azokat a bejegyzéseket fogják előresorolni, amik beszélgetéseket indítanak el. Ha egy oldal ezt jól csinálja, ha egy cég képes beszélgetéseket generálni, akkor még nyerhet is a változással.

Tovább olvasom »
facebook, közösségi marketing, online marketing

Facebook zéró: indul a harc a kommentekért

piacesprofit.hu

Az értelmes párbeszédek terepe lesz a Facebook, legalábbis az alapító tervei szerint. Hogy ismét az informális kapcsolatok kerüljenek a középpontba, ezért megváltoztatják azt az algoritmust, ami eldönti mit tartalmaz a hírfolyamunk. Eddig is voltak persze változtatások, de ez most egy új kiindulópont lesz. A Facebook Zero. Na de mit kezdjünk ezzel az egésszel, ha üzleti oldalt üzemeltetünk?

Tovább olvasom »
facebook, közösségi média, marketing, online maraketing, social media

Mi a baja a kkv-knak a Facebookkal?

piacesprofit.hu

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben. Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval azoknak a száma akik naponta használják a közösségi hálózatot. A cég bevétele pedig az egekben szárnyal, az első háromnegyed évben a cég bevétele 50%-kal volt több, magasabb, mint 2016-ban.

Tovább olvasom »
cpc, facebook, marketing, online maraketing, ppc árak, ppc marketing, social media

Egyre drágább a Facebook

piacesprofit.hu

Aki régebb óta hirdet a Facebookon, az a saját bőrén érezheti, hogy drágultak a költségek. Nem elég, hogy többet kell hirdetni, az árak is emelkedtek, nem véletlen, hogy a cégek elbizonytalanodnak a Facebookos jelenlét létjogosultságával kapcsolatban.

Tovább olvasom »
adat, adatbányászat, adatgyűjtés, algoritmus, bér, facebook, fizetés, google, jóléti állam, jövedelem, mesterséges intelligencia, munkanélküliség, önkéntesség, robotizáció, technológia, univerzális alapjövedelem

Univerzális alapjövedelem helyett adatadó?

Kriston László

A Big Data korában, adatvezérelt gazdaságban élünk, ahol a cégek ingyen szednek be egy csomó adatot a polgároktól. Ha a kormányok gondoskodnának róla, hogy ezt csak pénzért tehessék, abból el lehetne tartani a társadalmat. Megoldódna a robotok és a mesterséges intelligencia okozta munkanélküliség problémája.

Tovább olvasom »