facebook

adatvédelem, facebook, gdpr, mark zuckerberg

„Előzmények törlése” – új adatvédelmi alkalmazással nyugtatná meg a felhasználókat a Facebook

Zubor Zalán

Új adatvédelmi intézkedést jelentett be Mark Zuckerberg, beletekinthetünk a rólunk készült titkos adatbázisba, és törölhetjük az abban tárolt adatokat. Azonban nem biztos, hogy a Facebook új funkciója a GDPR-határidő előtt kész lesz, és az sem világos, mit tehetnek azok, akiket regisztráció nélkül is követ az oldal.

Tovább olvasom »
adó, bírság, facebook, kata, nav

Veszélyben a facebookozó KATA-s cégek

piacesprofit.hu

Sok katás kisvállalkozást fenyeget bírság, mert a külföldről igénybe vett szolgáltatások után – mint például a Facebook-hirdetés – nem fizetnek áfát, holott kellene. Megbecsülni sem lehet, hányan esnek bele ebbe a csapdába. Pedig borítékolható, hogy a hibára fény derül, ugyanis a NAV rálát az adatokra.

Tovább olvasom »
adwords, facebook, google, keresőoptimalizálás, online marketing, seo

Trump és az online marketing

Szeicz András

Az online marketinggel foglalkozók tudják, ez az egyik legdinamikusabban változó terület ma. Számos platform létezik, ám ezek jelentős része a Facebook és a Google kezében van. A két óriásról beszélgettünk a szakma legjobbjaival, érintve a legfontosabb 2018-as trendeket. Arra is fény derült, hogyan hatott Trump megválasztása a magyar kkv-k online marketingjére.

Tovább olvasom »
adatok, amazon, facebook, fizetés, google, youtube

Kincsesbányán ülnek az adatainkat gyűjtő szolgáltatók

piacesprofit.hu

A Facebook, a Google ingyen kapja-szerzi adatait az emberek milliárdjaitól – azután óriási pénzeket keres ezekkel az adatokkal. Ideje, hogy ne csak az EU próbálkozzék megadóztatni az amerikai óriáscégeket, hanem általában megváltozzék rendszer. Azért is, mert ha az emberek kapnak pénzt adataikért, gyorsabban fejlődhet a mesterséges intelligencia.

Tovább olvasom »
egészségügy, Etheal, facebook, startup

A Facebook befektetői is meghallgatják a magyar startupot

Zubor Zalán

Március elején a Stanford Egyetem konferenciáján, többek közt a Facebook befektetői előtt mutatja be az általa kibocsátott kriptovalutát a magyar Etheal. Céljuk, hogy az újabb, április elején induló 2. körös kibocsátás révén a globális terjeszkedés megvalósításához szükséges 4,8–10 millió dollárnyi tőkéhez jussanak.

Tovább olvasom »