facebook marketing

facebook marketing, közösségi oldalak, online marketing, social media

Így tereld a közönséged

Kriston László

Minden online megmozdulás végső célja az eladás, a bevételgenerálás, a pénzes tranzakció. Az ehhez vezető trükkökről és terelőeszközökről hallhattunk előadásokat a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
app, facebook marketing, geolokációs marketing, hirdetés, instagram, konferencia, lévai richárd, mobiltelefon, okostelefon, online marketing, piac & profit, Piac & Profit Online Akadémia, szelfi, sztori, vaze

Lévai Richárd: 5 új trend az okosmarketingben

Kriston László

Milyen új okos megoldások és trükkök segíthetik a vállalkozásokat termékskálájuk vagy szolgáltatásuk népszerűsítésében – tette fel a kérdést Lévai Richárd, az RG Stúdió Kft. marketingvezetője a Piac & Profit Cégmarketing konfereciáján. Az okos eszközök és a geolokációs applikációk most már célzottabb és költséghatékonyabb elérést tesznek lehetővé.

Tovább olvasom »
digitális marketing, facebook kampányok, facebook marketing, konverzió növelés, közösségi média, lookalike

Így lesz hatékonyabb a Facebook-marketinged

piacesprofit.hu

A Facebook-marketing során az egyik legnagyobb kérdés, hogy milyen célzással kezdjünk neki a kampányok beállításának. De mi van akkor, ha rátalálsz egy szűkebb szegmensre, melyből csak úgy dőlnek a konverziók az elején, azonban a célcsoportodat kezded kimaxolni, és a hirdetések megjelenési gyakorisága lassan az egy tucatot súrolja? Ebben az esetben a konverziók száma csökken, az ügyfélszerzés költsége emelkedik, az elérés pedig drágul.

Tovább olvasom »
blog, facebook, facebook marketing, Facebook-fiók, hirdetés, remarketing, weboldal

Mit tegyünk, ha letörlik a Facebook oldalunkat?

piacesprofit.hu

Tibi atya Facebook oldalát a jelek szerint törölték, legalábbis így hitték a követői, de arról kiderült, hogy csak egy mediahack volt. Az oldalt nem törölték, csak az adminok szüneteltették egy időre, hogy kiderüljön, hogy reagál a sajtó. De lehetett volna igaz is: így járt a közelmúltban a KDNP, korábban a Csonticar, Appleblog, és még sorolhatnánk kisebb-nagyobb oldalakat – írja Közösségi Kalandozások blog szerzője. 

Tovább olvasom »
facebook, facebook marketing, közösségi média, like, reakció gombok

Kell nekünk a hála a Facebookon?

piacesprofit.hu

Azt már a kezdő social media menedzserek is tudják, hogy a közösségi médiában elsősorban az érzelmekre kell hatni, ha aktivitást akarunk kiváltani. A Facebook nem véletlenül bővítette a like gombot azzal, hogy már nemcsak tetszésünket, hanem mérgünket, szomorúságunkat vagy épp megdöbbenésünket is kifejezhessük. Bárhol. Bármikor.

Tovább olvasom »
facebook, facebook marketing, közösségi média, tartalomgyártás

Hogyan gondolkodik a Facebook?

piacesprofit.hu

A Facebook akkor sikeres, ha segít az embereknek megtalálni a hatalmas információtengerben a számukra releváns eseményeket. Azt a néhány történetet minden nap, amik igazán fontosak az olvasóknak. Annyira, hogy amikor hazamennek, erről beszélnek a családjukkal és a barátaikkal. Éppen ezért a tartalomgyártóknak nem csak arra kell fókuszálni, hogy elkészítsék azokat, amik fontosak az olvasóknak, hanem arra is, hogy mindez érdekes, izgalmas legyen, olyan, ami megüti az ingerküszöböt. Ezt csak akkor tudjuk megtenni, ha megértjük, hogyan működik a hírfolyam – olvasható a Közösségi kalandozások blogon.

Tovább olvasom »
adwords, facebook marketing, karácsonyi szezon, marketing, marketingeszközök, online marketing

Aki hirdetett, annak egy talicska pénzt hozott a Jézuska

piacesprofit.hu

Az elmúlt évek legjobb karácsonyi forgalmát könyvelhették el a kis- és közepes vállalkozások múlt év decemberében. A vállalkozások több mint felének nőtt a forgalma. Legjobban azoknak akik többet reklámoztak. Ennek ellenére a többség makacsul kitart az ingyenes marketing eszközök mellett – derül ki a Marketing Commando kutatásából.

Tovább olvasom »