etikus cég

csr, elégedetlenség, etikus cég, externália, felzárkóztatás, fenntarthatóság, jövő, jövőtudatos, kiszervezés, környezetszennyezés, márka, növekedés, outsourcing, stakeholder, társadalmi egyenlőtlenségek, társadalmi kohézió, társadalom, vagyoni egyenlőtlenség, vállalati felelősségvállalás

Externáliák: már minden kár házon belül van

Kriston László

Földünk öntisztító, regeneráló kapacitásának a határait feszegetjük. A társadalmi problémák is összefüggenek az üzleti szféra működésével. Nincsenek már házon kívül lévő externáliák: érvényesül a bumeránghatás, minden visszaüt. Új üzleti gondolkodásra van szükség, mely a saját üzleti döntések következményeként ismeri el a válságjelenségeket, és orvosolni tudja azokat.

Tovább olvasom »
cégvezető, ellátási lánc, etikus cég, felelős üzlet, felelős vállat, fenntartható fejlődés, hatás, hosszútávú befektetés, impact, karbonárfolyam, légszennyezés, növekedés, ökológiai lábnyom, stakeholder, társadalom, világjobbító

Gyorsabban növekednek a munkatársaikkal jól bánó cégek

Kriston László

A fenntarthatóság nemcsak a cégek ökológiai lábnyomáról szól, hanem a munkatársakkal és az érintettekkel, a stakeholderekkel való bánásmódról is. Ez a fenntarthatóság humanista aspektusa. A fenntartható biznisz egyik amerikai guruja szerint gyorsabban növekednek és jobb üzleti eredményt produkálnak az ezen elvek mentén működő vállalkozások.

Tovább olvasom »
b-vállalat, beszállító, danone, egészség, élelmiszer, ellátási lánc, etikus cég, felelős vállalat, fenntarthatóság, stakeholder, társadalmi felelősségvállalás

Kitalálnád melyik a világ legnagyobb B vállalata?

Kriston László

Segítünk: a Danone North America. A Danone-csoport nyolc leányvállalata szerezte meg a Benefit Corporation, vagyis a B vállalat cégformát, melyet olyan cégek kapnak meg, mely a társadalmi közérdeket szolgáló küldetést a profitérdekkel egyenrangú tényezőként kezelik. A cég B vállalattá alakítása során 1500 kérdést tett fel magának a menedzsment.

Tovább olvasom »
dsa, etikus cég, fogyasztóvédelem, garancia, vásárlás

Négy hasznos tipp vásárláshoz

piacesprofit.hu

Karácsonykor sem feltétlenül kell zsúfolt boltokban keresgélnünk, ha nincs időnk, vagy nem bírjuk a tömeget. Közvetlen értékesítőtől otthon, kényelmesen is vásárolhatunk, így a kiválasztott meglepetést nemcsak kézbe vehetjük, de ki is próbálhatjuk. A kínálat széles: egyedi fejlesztésű, magas minőségű kozmetikumok, wellness termékek, házikedvenc-kényeztető és autóápolási cikkek, könyvek, ruhák, játékok – csupa olyasmi, amellyel könnyen örömet szerezhetünk. A Közvetlen Értékesítők Szövetsége (DSA) négy pontba szedte, hogyan kössünk jól üzletet.

Tovább olvasom »
brandépítés, branding, etikus cég, kkv konferencia, márkaépítés, önbizalom, személyes márka, y generáció

Az igazi márkaépítés értékközvetítésről szól

Szeicz András

Brand nélkül csak egy árucikk vagyunk. A branding ma elsősorban emberekről, élményekről és történetekről szól. De legfőképp értékközvetítésről. Cégünk értékeit a vezető, a munkatársak, a termék és a szolgáltatás együtt adják és formálják. A Piac és Profit Brandépítés 2017 konferenciáján a szakemberek különböző nézőpontok alapján mutatták be, hogy mit is jelent manapság a márkaépítés.

Tovább olvasom »
etikus cég, etikus üzlet, satrtup, sikersztori, ügyfélszolgálat, üzleti etika

Az etika mint kockázatcsökkentő tényező

kfarkas

Szerencsére egyre több vállalkozó tekinti az üzleti siker feltételének a tudás és rátermettség mellett az etikus működést is. Közéjük tartozik a néhány év alatt startupból harminc országban szolgálató vállalattá növő Comforce Zrt. is.

Tovább olvasom »
cégfelvásárlás, elbocsátás, élelmiszer, etikus cég, társadalmi felelősségvállalás, társadalmi vállalkozás, usa

Etikus marad a fagylaltóriás – megküzdött érte

klímablog

Az alternatív kapitalisták zászlóhajójának tekintik az amerikai Ben & Jerry’s jégkrémcéget. Amikor az alapítók eladják a céget egy multinak, az rendszerint az eredeti cégfilozófia halálát jelenti. Kis híján múlott, hogy nem így történt a Ben & Jerry’s esetében. Egy ideig veszélyben volt a cég integritása.

Tovább olvasom »
etikus cég, etikus működés

Adnak is, kapnak is

Timár Gigi

Az egyetlen megoldás egy felelős vállalkozás számára, ha önfenntartóvá válik. Mert bármilyen szép a cél, és fontos a vállalt misszió, ehhez eredményesen működnie is kell – vélik az újrahasznosított farmerral foglalkozó Réthy Fashion alapítói.

Tovább olvasom »
etikus cég, etikus kapitalizmus, etikus működés, üzleti etika

Lelépnek az alkalmazottak az etikátlan cégektől

piacesprofit.hu

Rosszabbodott a vállalati etika állapota az előző évhez képest egy friss kutatás szerint. A közérdek, a munkáltatók érdeke valamint a személyes érdekek közti konfliktusuk általában a pénzügyi eredmények közlésével, adókötelezettség értékelésével valamint közbeszerzési szerződések feltételeivel és eljárásaival voltak kapcsolatosak és sokszor felmondáshoz vezettek.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor