értékesítés

értékesítés, marketing, ügyfélkezelés, vevőkezelés

Dzsiu-dzsicu-marketing kifogáskezeléssel

piacesprofit.hu

Akár küzdősport, akár marketing: a dzsiu-dzsicu az ellenfél támadóerejét használja fel a győzelem érdekében. Nem saját lendületre épít, hanem a másik fél lendületét fordítja vissza ellene. Szakértő partnerünk, a Langmár Kommunikáció cikkéből kiderül, hogyan működhet ez az elv az értékesítési szövegírás gyakorlatában, a kifogáskezeléssel.

Tovább olvasom »
bevizsgálás, bolt, brand, burberry, cartier, chanel, channel, diszkontdivat, divat, ékszer, értékesítés, fast fashion, gucci, használt, hermés, körforgásos gazdaság, luxus márka, márka, ökolábnyom, öltözet, óra, prada, prémium kategóriás termék, ruha, saint laurent, stella mccartney, tom ford, túlfogyasztás, valentino

Nagy biznisz a használt luxusdivatcikkek árusítása

Kriston László

RealReal névre hallgat az az online platform, mely használt luxusdivatcikkeket árusít, ez évtől már fizikai boltokban is. Alapítója, Julie Wainwright nem titkolt célja, hogy ez legyen a körforgásos gazdaság első cége, melynek értéke meghaladja az egymilliárd dollárt. Cuccaik kidobásáról akarja leszoktatni a gazdagokat.

Tovább olvasom »
értékesítés, fizetés, hr, informatikus, startup

Ennyit kereshet a startupnál

piacesprofit.hu

A fejlődő startup cégek már messze nem csak szoftverfejlesztőket keresnek, hanem az értékesítéstől a HR-ig a pozíciók széles skáláját hirdetik meg. A régió legnagyobb startup fesztiválját, a közelgő Startup Safary-t szervező budapesti xLabs azt mérte fel, melyek a leggyakrabban megjelenő nem-informatikai pozíciók és mekkora fizetéseket kínálnak ezekben a cégek.

Tovább olvasom »
értékesítés, kérdezéstechnika, marketing

Nem mernek kérdezni

piacesprofit.hu

Nem a hagyományos mumusok fenyegetik a legtöbb értékesítőt – vélekedik Sándor András üzleti mentor. Tapasztalatai szerint a gond inkább a kérdezéstechnikában van, pontosabban annak hiányában.

Tovább olvasom »
befektető, értékesítés, használt gumi, siker, startup

Az ötlet az utcán gurul

piacesprofit.hu

Négy müncheni fiatalember tavaly startupot alapított, amely használt autóabroncsokat és felniket segít értékesíteni. Egy év után sok ezer ügyfelük van, pénzügyi beruházó egymillió euróval szállt be a sokat ígérő projektbe.

Tovább olvasom »
értékesítés, generációs különbségek, marketing, y generáció

Fókuszban a harmincasok

Kriston László

Az elmúlt évtized felgyorsult technológiai változásai miatt a mai harmincas-negyvenes korosztály nehezebben ért szót a nálánál fiatalabbakkal, mint ezelőtt. Mi jellemzi a vállalkozások számára akár munkavállalóként, akár fogyasztóként mind fontosabb Y-okat és az őket követő Z-ket? Kurucz Imrét, az NRC kutatási vezetőjét kérdeztük a generációs különbségekről.

Tovább olvasom »
árképzés, értékesítés, Földi Miklós, pénzszerzés

Hogyan lőhetjük be az árat helyesen?

piacesprofit.hu

A legtöbb vállalkozásnak nincs tudatos árstratégiája, legtöbbször 4-5 alapvetően hibás, de nagyon elterjedt módszer alapján “lövik be” az áraikat, és így gyakran lemondanak a magasabb profit tartalmú árazási lehetőségekről, megfosztva magukat a nyereség növelésétől. Földi Miklós szakértői segítségével megmutatjuk a hibákat és a lehetőségeket.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor