énmárka

brandépítés, énmárka, márkaépítés, márkanév, networking, személyes márka

Szelfibrand

Kriston László

Sosem ártott, ha valaki jókor volt jó helyen. Az offline jelenlét napjainkban kiegészült az online szerepléssel. Talán sosem állt ilyen széles eszköztár rendelkezésünkre a személyes márkánk építésére, mint most. De az élet valóban csak népszerűségi verseny? A mindenáron való tetszés hajszolása helyett nem inkább az értékek közvetítése a cél?

Tovább olvasom »
donald trump, énmárka, franchise, kockázatcsökkentés, márkaépítés, startup, üzleti modell

A legnagyobb vagyon a jól csengő név

Kriston László

Richard Branson és Donald Trump egyaránt franchise-uknak köszönhetik sikerüket és vagyonukat. Branson a Virgint, Trump a saját családnevét adja más cégeknek és azok termékeinek. Mindketten elsősorban arra használják az üzleti modellt, hogy ne saját tőkéjüket kösse le a növekedés, és hogy másokra hárítsák a legkülönfélébb kockázatokat.

Tovább olvasom »
énmárka, önfejlesztés, promóció

Segítség belső kincseink kiaknázásához

PP

Segíteni az embereknek, hogy ki tudják fejezni önmagukat, egyediségüket. Motiválni őket, hogy alakítsák ki „személyes márkájukat”, hogy biztosan tudják, ők kicsodák, miben tehetségesek, és mindezt hogyan jelenítsék meg – ez Dobó Mariann, a Szabadegyetem.com tanácsadó Kft. vezetőjének küldetése.

Tovább olvasom »
adatbányászat, adatelemzés, email-marketing, énmárka, grow hacking, kkv marketing, marketing tippek, tartalommarketing

Így lesz meg az áttörés az induló cégben

Timár Gigi

Robbanásszerű növekedés minimális pénzráfordítással – jól hangzik mi? Ezt kínálja a legújabb marketing-varázsszó, a grow hacking. Valójában azonban nem varázslatról, sokkal inkább nagyon tudatos elemzésről és némi pimasz ötletességről van szó.

Tovább olvasom »
családbarát munkahely, énmárka, etikus üzlet, helyi adó, kkv finanszírozás, magazin, munka-magánélet egyensúly

Elmondjuk, mire adnak olcsó hitelt

PP

A márciusi Piac & Profitban többek között megszólal a BÁV-vezér, bemutatunk magánélet-barát munkahelyeket, elmondják a bankok, mire adnak olcsó hitelt vállalatoknak és szó van a lapban a hazai egészségügy problémáiról is.

Tovább olvasom »