email-marketing

email, email-marketing, üzleti etikett, üzleti levelezés

Banális e-mail bakik

piacesprofit.hu

Apró figyelmetlenségek többet árthatnak a cégünkről – és rólunk, – kialakult képnek, mint gondolnánk. Különösen a céges emailek kapcsán merülnek fel ezek a problémák. Szakértőnk bemutat néhány banális bakit, amit egy kis odafigyeléssel elkerülhetünk.

Tovább olvasom »
email-marketing, lista, tartalommarketing, véges blog

Ne hagyjuk kimerülni az e-mail listánkat!

piacesprofit.hu

Egy saját e-mail lista hatalmas érték a vállalkozás számára, főleg, ha az valóban csak érdeklődőket és valódi e-mail címeket tartalmaz. Azonban fontos, hogy jól is bánjunk a címzettekkel, azaz ne csak értékesítsünk nekik, hanem valódi és érdekes tartalmat is adjunk az értesítéseinkben. Mutatjuk, miről is van szó.

Tovább olvasom »
direkt marketing, email-marketing, marketing, reklám, szórólap

Marketingben a szórólap és az e-mail a nyerő?

piacesprofit.hu

A fogyasztók többsége hasznosnak találja a reklámcélú megkereséseket, leginkább a szórólapos és e-mailes ajánlatokat kedvelik – derült ki a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség kutatásából. A szórólap hatására a megkeresettek több mint kétharmada, míg elektronikus reklámüzenet nyomán a címzettek több mint fele vásárolt már legalább egy alkalommal.

Tovább olvasom »
email-marketing, levélszemét, marketing, spam

A hirdetőknek is megérné lemondani a spamről

piacesprofit.hu

A kiskereskedelmi iparágat és az oktatási intézményeket tartják a legbosszantóbb „levélszemét-üzemeknek” a fogyasztók. A vállalkozásoknak jobban kell ügyelnie arra, hogy személyre szabott üzeneteket küldjenek, a hatástalan email marketing ugyanis többet árt, mint használ.

Tovább olvasom »
adatbányászat, adatelemzés, email-marketing, énmárka, grow hacking, kkv marketing, marketing tippek, tartalommarketing

Így lesz meg az áttörés az induló cégben

Timár Gigi

Robbanásszerű növekedés minimális pénzráfordítással – jól hangzik mi? Ezt kínálja a legújabb marketing-varázsszó, a grow hacking. Valójában azonban nem varázslatról, sokkal inkább nagyon tudatos elemzésről és némi pimasz ötletességről van szó.

Tovább olvasom »
email, email-marketing, hírlevél, kkv marketing, marketing tippek

Így látható, hatékony-e a marketing

piacesprofit.hu

Az e-mail marketing egyik nagy előnye, hogy nagyon jól mérhető, így a kampányok optimalizálásával lehetőségünk van folyamatosan növelni a hatékonyságát. Persze az eredményesség tudatos növelése csak azoknak áll módjában, akik sokrétű méréseket végeznek, és így az ujjukat folyamatosan a kampány pulzusán tartják. Az adatok értékelése során könnyen beazonosítható, hogy milyen tartalom, dizájn vagy időzítés felel meg a céljainknak, valamint kiszűrhetjük azokat az elemeket, amelyek teljesítményével nem vagyunk megelégedve. A mérésekből nyert információk alapján kézben tarthatjuk a kampányt, és szükség esetén optimalizálhatjuk. A cikksorozat mai részében azt vizsgáljuk meg a MailEngine szakértőinek segítségével, hogy milyen mérési lehetőségeink vannak, és ezekkel mit kezdhetünk.

Tovább olvasom »
email-marketing, hírlevél, marketing, online marketing

Itt a lista! Mik a legjobb tárgysorok a hírlevélben?

kfarkas

A legtöbb cég napi, vagy heti rendszerességgel küldi ki a hírleveleit, a felhasználók többsége mégsem nyitja meg ezeket. Bár sokszor a spamszűrők szólnak közbe, sok esetben a hírlevél tárgysora nem kelti fel a fogyasztó érdeklődését. Mutatunk néhányat, amelyek biztos bejönnek!

Tovább olvasom »
email, email-marketing, kkv marketing

Így pörgetheti fel az online bizniszt 2015-ben

piacesprofit.hu

Az e-mail marketing a vállalkozások egyik leghatékonyabb eszköze az ügyfelekkel történő rendszeres kapcsolattartásra és az értékesítés felturbózására. Azonban ezen a területen is megvannak azok a praktikák, melyek bevetésével többszörösére növelhető a befektetett munka eredménye.

Tovább olvasom »