édesség

édesipar, édesség, élelmiszeripar

Magára talált a magyar édességipar

piacesprofit.hu

2012 óta folyamatos a magyarországi édesipari vállalkozások árbevételének növekedése – derül ki az OPTEN céginformációs szolgáltató adataiból. A növekvő cégszám mellett kimutatható alkalmazotti létszám csökkenése ugyanakkor aggodalomra adhat okot. 

Tovább olvasom »
csokinyúl, édesség, húsvét, minőség, sonka, vásárlás

Ha húsvét, akkor sonka, de kilő a csokinyúl is

PP/MTI

Több mint 6700 tonnányi sonka és egyéb főtt-füstölt hús fogy a húsvéti ünnepi időszakban, amelyek értéke meghaladja a 10 milliárd forintot – mondta Mostisch Martina, a Magyar Húsiparosok Szövetségének (Hússzövetség) ügyvezető titkára az MTI-nek a GfK adataira hivatkozva.

Tovább olvasom »
cukormentes, édesség, egészség, energiaszelet, Harcipán, kiállítás

A minőség soha nem megy ki a divatból

piacesprofit.hu

Az egészség volt a legfőbb hívószó a világ legnagyobb édesipari kiállításán, ahol a hazai édességkedvelők kedvenc márkája is felvonultatta újdonságait. A kölni bemutatón, amelyen több mint 1500 kiállító és csaknem 40 ezer érdeklődő vett részt, saját standdal mutatkozott be a Szamos Marcipán.  

Tovább olvasom »
csokoládé, édesség, édességipar, élelmiszer-kereskedelem, húsvét

768 tonna édesség húsvétra

PP/MTI

A Magyar Édességgyártók Szövetsége a minőségi termékek részesedésének növekedése mellett a tavalyihoz hasonló vagy azt kissé meghaladó húsvéti forgalomra számít – mondta Sánta Sándor, a szövetség elnöke.

Tovább olvasom »
édesség, karácsonyi szezon, kiskereskedelem

Idén már tényleg csoki a Mikulás

piacesprofit.hu

A csokimikulásokon nem fog múlni az ünnep sikere, a Magyar Édességgyártók Szövetségének jelentése szerint ugyanis már csak elvétve találni a boltokban nem valódi csokiból készült Mikulást. Ezt a Nébih vizsgálata is alátámasztja, idén mindent rendben találtak a télapófiguráknál.

Tovább olvasom »
édesség, fogyasztói szokások, karácsonyi szezon

Karácsonykor a zselés szaloncukor a magyar sláger

piacesprofit.hu

Az ünnepek előtt a háztartások egyre többet költenek csokoládéra. A háztartások átlagos költésének emelkedése leginkább a szaloncukorra kiadott összegekben figyelhető meg, viszont az is látszik, hogy a kimért termékek iránti kereslet változásában tetten érhető a vásárlók növekvő árérzékenysége is.

Tovább olvasom »