e-mail marketing

crm, e-mail, e-mail marketing, marketing tippek

Hogyan írjunk olyan e-mailt, amit meg is nyitnak?

piacesprofit.hu

Gondosan átgondolta az email minden részletét, kigondolta a lehető legjobb tárgyat is. Meghatározta a célcsoportot is. Megkönnyebbülve rákattint az Elküld gombra. Ismerősen hangzik a helyzet, igaz? Mi van akkor, ha a kiküldés után megnézi a statisztikákat – már ha van erre rendszere – és azt látja, hogy nem nyitották meg annyian az e-mailt, mint remélte és az átkattintási arányok sem kielégítőek? Hogyan küldhet olyan e-mailt, amelyet megnyitnak és elolvasnak címzettjei?

Tovább olvasom »
e-mail, e-mail marketing, kkv marketing

Nem halt meg, csak átalakul

Timár Gigi

A Facebookot is szokás temetni, pedig a legnagyobb közösségi oldal él és virul. Hasonló a helyzet az email marketing kampányokkal is. Hiába ugyanis a chat appok tömege, az embereket még mindig eredményesen el lehet érni e-mailben – ha tudjuk, hogy csináljuk.

Tovább olvasom »
e-mail, e-mail marketing, hírlevél, kkv marketing, marketing tippek, spam

Élet a spamen túl – szakértői tippek

piacesprofit.hu

Az emberek számára a hírlevél és a spam sokszor ugyanazt jelenti, ez pedig azoknak köszönhető, akik az e-mail marketing alapelveire fittyet hányva szakmailag inkorrekt (sőt, néha egyenesen illegális) munkát adnak ki a kezükből. Tűnjünk ki a tömegből szakmai hozzáértésünkkel! Egy jól felépített e-mail marketingkampány pozitívan befolyásolja az ügyfél-elégedettséget, a megtérülést és a jó hírünket egyaránt. A MailEngine szakmai támogatásával vegyük sorra, mit tehetünk annak érdekében, hogy a levelünk ne kerüljön spam mappába!

Tovább olvasom »
e-mail, e-mail marketing, hírlevél, kkv marketing, marketing tippek

Hogyan írjunk jó hírlevél tárgysort?

piacesprofit.hu

Egy ütős hírlevél is hasztalan, ha nem tudjuk elérni, hogy azt egyáltalán megnyissa a célközönség. Ebben van nélkülözhetetlen szerepe a tárgysornak. Azonban egy jó tárgysor megírása nem olyan könnyű feladat, mint ahogyan elsőre gondolnánk, ezért a MailEngine szakértőinek tapasztalatai alapján összegyűjtöttünk néhány aranyszabályt, hogy a címzettre gyakorolt első benyomásunk, vagyis a tárgymező gyümölcsöző legyen.

Tovább olvasom »
e-mail, e-mail marketing, kkv marketing, marketing tippek

Így lesz vonzó a kép a hírlevélben

piacesprofit.hu

A képek a szövegnél sokkal inkább megragadják a figyelmet, és az érzelmekre is erősebben hatnak. Ráadásul képorientált agyunk 60 ezerszer gyorsabban feldolgozza a vizuális jegyeket, mint a szöveges anyagokat. Már csak ezért sem lehet kérdés, hogy bevessük-e az e-mail marketing során ezt az eszközt. Az azonban egyáltalán nem mindegy, hogy hogyan tesszük, ugyanis a túl sok képpel operáló leveleket megfogják a spamszűrők, emellett a levelezőrendszerek sokszor nem is jelenítik meg az illusztrációkat. A MailEngine szakértőinek segítségével sorra vesszük, hogy hogyan maximalizálhatjuk a képek hatékonyságnövelő hatását, miközben figyelembe vesszük az e-mailek korlátait is.

Tovább olvasom »
e-mail, e-mail marketing, kkv marketing, marketing tippek, okostelefon

Az ilyen e-mailt olvassuk el!

piacesprofit.hu

A legtöbb ember a postafiókjába több levél érkezik, mint amennyit valójában el tud, vagy akar olvasni. Szakértőnk elmondja, milyen alapvető szabályokat kell betartanunk ahhoz, hogy a mi e-mailünket tényleg elolvassák a címzettek!

Tovább olvasom »
e-mail, e-mail marketing, edm, marketing tippek

Az email üzenetek 8+2 legfontosabb eleme

piacesprofit.hu

Az e-mail kampányok sikere számos tényezőn múlik – megfelelően szegmentált adatbázis, ajánlat erőssége, időzítés, sőt, még olyan külső tényezők is szerepet játszanak, mint a versenytársak kommunikációja –, az egyik legfontosabb azonban az, hogy megfelelően építsük fel az e-mailt. Hiába jó az ajánlatunk, ha az elveszik a levél szövegében, vagy éppen olyan a tárgy, hogy sokan még odáig sem jutnak el, hogy megnyissák az üzenetünket. A sikerhez elengedhetetlen, hogy az e-mail minden egyes részét megfelelő alapossággal tervezzük meg. A MailEngine szakértői segítségével sorra vettük a legfontosabb elemeket, és azok szerepét.

Tovább olvasom »
e-mail, e-mail marketing, kkv marketing, marketing tippek

Hogyan válasszunk hírlevélküldő rendszert?

piacesprofit.hu

Saját vagy bérelt hírlevélküldő rendszeren keresztül éri meg jobban e-mail kampányokat lebonyolítani? Melyiknél milyen előnyökkel és hátrányokkal számolhatunk? Milyen funkciók könnyíthetik meg a hírlevelek kezelését? A megfelelő hírlevélküldő szoftver kiválasztása központi kérdés, hiszen alapjaiban határozza meg az e-mail marketing kampány sikerét. A MailEngine szakértőinek segítségével összegyűjtöttük, hogy miket kell figyelembe venni a rendszer kiválasztásakor.

Tovább olvasom »
e-mail, e-mail marketing, kkv marketing, marketing tippek

Hogyan adjunk el e-mailben?

piacesprofit.hu

Megfelelően alkalmazva az e-mail gyakorlatilag az összes marketing cél elérését kiválóan szolgálja, így a kérdés inkább az, hogy mikor hogyan kell azt alkalmaznunk. A MailEngine hírlevélküldő rendszer szakértői segítségével összegyűjtöttük, hogy mire érdemes odafigyelni annak érdekében, hogy az e-mail valóban hatékony eleme legyen a marketing kampányoknak.

Tovább olvasom »
e-mail, e-mail marketing, edm, hírlevél, kkv marketing, marketing tippek

Az e-mail marketing eszközei: mikor mivel támadjunk?

piacesprofit.hu

Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb eszköz a vállalatok kezében, nem véletlen, hogy évek óta fejlődést mutat: a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség adatai szerint a direkt marketing szektor 2014-ben 2%-kal bővült, ezen belül az e-mail marketing az a terület, ami évről évre dinamikus növekedést mutat. A nagy kérdés persze az, hogy hogyan válik az e-mail egyszerű marketingeszközből pénztermelő csodafegyverré. A MailEngine hírlevélküldő rendszer szakértőinek támogatásával indított sorozatunkban tisztázzuk a terület alapjait, és közérthetővé tesszük azt annak érdekében, hogy a kis- és középvállalatok is sikerrel alkalmazhassák kampányaik során.

Tovább olvasom »