e-kereskedelem

alkalamzás, app, applikáció, automatizált, e-kereskedelem, fogyasztó, forgalom, geolokációs marketing, hirdetés, internet, marketing, online, pszichológia, qr kód, reklám, vásárló, webáruház, webshop

Ezért követ téged a hirdetés

Kriston László

Hogyan működik a fogyasztó agya? Hogyan lehet vásárlásra ösztönözni? Milyen szokások figyelhetők meg a vásárlók körében? A téma szakértői a legfrissebb trendeket ismertették a Piac & Profit Webáruházi trendek – 2018 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
digitalizáció, e-kereskedelem, európai unió, fejlődés, kkv, munkaerő, munkahely

A kkv-szektortól erősödnek Európa új tigrisei

piacesprofit.hu

Európa új tigrisei az erős kkv-ágazatnak és az e-kereskedelemnek köszönhetik javuló versenyképességüket. Közép- és Kelet-Európa jelenleg az egyik leggyorsabban fejlődő régió, ahol számos ország éves GDP növekedése meghaladja az EU átlagát – hívja fel a figyelmet az eredményekre a PayPal és a Deloitte tanulmánya. 

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, ebay, internet, online piactér, webkereskedelem, webshop

Nagyot szakítanak az eBay-en a magyar vállalkozók

Zubor Zalán

Jól keresnek az eBay-en a magyar vállalkozók, idén még többen szállhatnak be az e-kereskedelembe. A legnagyobb kereskedők bevétele közel 250 millió volt tavaly, a mindennapi használati cikkek mellett volt, aki gyűjtőknek szánt termékek eladásával lett sikeres. Tavaly több mint 2700 új eBay-felhasználó regisztrált Magyarországról, volt, aki egy év alatt 73 milliós bevételt könyvelhetett el.

Tovább olvasom »
adatkezelés, adatvédelmi rendelet, e-kereskedelem, gdpr, hírlevél, newsletter

Hírlevél-feliratkozás – kötelező-e a kétlépéses hozzájárulás a GDPR alapján?

piacesprofit.hu

A kétlépéses hírlevél-feliratkozás indokául és előnyeként általában azt emelik ki az e-mail-marketing-szakemberek, hogy egyértelmű azonosítással segít elkerülni a spam-feliratkozókat, minimalizálja az adattisztítási munkát, növeli a feliratkozók elhivatottságát, és maximalizálja a konverziót. Hátránya viszont az, hogy kevesebb feliratkozót hoz. Tényleg szükséges-e azonban a GDPR alapján a dupla megerősítéses hírlevél-feliratkozás? Erről kérdeztük dr. Horváth Katalint, a Sár és Társai Ügyvédi Iroda e-kereskedelemmel foglalkozó partner ügyvédjét.

Tovább olvasom »
black friday, cyber monday, e-kereskedelem, ecommerce, fekete péntek, internetes vásárlás, vásárlási szokások

50 éve volt az első Black Friday őrület

piacesprofit.hu

Immár 5. éve hódít a Black Friday hazánkban is, elsősorban az e-kereskedelemben. Az Ecommerce Hungary várakozásai szerint ezen a napon legalább 1. 000.000 darab kedvezményes árú termékkel várják a kereskedők a már a karácsonyra készülő vásárlókat. A hazai e-kereskedelem meghatározó szereplőit tömörítő egyesület a körültekintő tájékozódás fontosságára is felhívja a figyelmet.

Tovább olvasom »
black friday, e-kereskedelem, internetes vásárlás, pénzköltés, vásárlási szokások

Minden harmadik ember vásárolhat a Black Friday-en

piacesprofit.hu

Közeledik az online webáruházak nagy napja, a Black Friday. 10-ből 9 ember ismeri az akciót és túlnyomó többségük online vásárol ezen a napon – derül ki a CIB Bank reprezentatív kutatásából. A pénzintézet várakozásai szerint idén minden harmadik ember vásárolni fog az év egyik legnagyobb leárazásának keretében és a webáruházak forgalma akár háromszorosára is nőhet ezen a napon.

Tovább olvasom »