e-kereskedelem

e-kereskedelem, fizetés, készpénz, online kereskedelem

Online vásárolunk, de még készpénzben fizetünk

piacesprofit.hu

Az okostelefonok és állandó online jelenlét következtében 2017-ben az e-kiskereskedelem közel hatszor nagyobb forgalomnövekedést ért el, mint a hagyományos kiskereskedelem. Habár a vevők részéről még mindig a készpénz a legnépszerűbb fizetőeszköz, egyre inkább nő az online fizetés iránti igény, amire a kkv-szektornak is reagálnia kell – jelzi a K&H.

Tovább olvasom »
biztonságos, e-kereskedelem, fogyasztó, google, https, keresőoptimalizálás, kkv, kosárérték, mobil, multichannel marketing, okostelefon, omnichannel marketing, vásárló, webáruház

Online kétszer annyit is vásárolunk

Kriston László

Az éves forgalom tekintetében érett piaccá fejlődött a hazai e-kereskedelem. Még van növekedés, de már lassul, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek – 2018 című konferenciáján tartott előadásokból. A vásárlók közel kétharmada vidéki. Ha online vásárolunk, kétszer többet rakunk a kosarunkba, mint amikor egy fizikai áruházban válogatunk.

Tovább olvasom »
diszkrimináció, e-kereskedelem, geo-blocking, webshop

Geo-blocking: decembertől mindenkit ki kell szolgálni a webshopoknak

piacesprofit.hu

Elfogadta az EU a vevők hátrányos megkülönböztetését tiltó ún. geo-blocking rendeletet. Decembertől nem tagadható meg az interneten rendelt termékek külföldi kiszállítása. Például egy magyar vevőnek egy külföldi webáruház nem mondhatja, hogy nem foglalkoznak magyarországi szállítással, hanem lehetővé kell tenni, hogy a vevő terméket a kereskedőnél átvehesse, vagy saját költségén szállíttassa.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, eredmény, kudarc, siker, stratégia, webshop

Egyedi ötletekkel lehet lenyomni az óriásokat

piacesprofit.hu

A nemzetközi kereskedelemben rohamosan nő az online értékesítések aránya. Globális szinten az online vásárlók 70%-a vásárolt külföldi webshopokból 2017-ben, míg ugyanez az arány egy évvel korábban csupán 6% volt. A külföldi piacra lépés tehát óriási lehetőséget jelent a hazai vállalatok számára, de sok lehet a buktató is. 

Tovább olvasom »