e-kereskedelem

e-kereskedelem, fogyasztó, gazdasági növekedés, kereskedelem, kiskereskedelem

Ilyennek kéne lennie a jövő boltjának

piacesprofit.hu

Még legalább hároméves válságra, az internetes áruházak további térhódítására és a fogyasztás újabb csökkenésére rendezkednek be a magyar üzletek – hangzott el a háromszáz vezető részvételével Siófokon megrendezett Laurel Retail 2011 kereskedelemszakmai konferencián. 

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, internet, kkv informatika

Szükség lenne rá, de a legtöbben nem is hallottak róla

PP/MTI

Alulinformáltak és bizalmatlanok az európai kis- és közepes vállalkozások az ACCA – a pénzügyi és számviteli szakembereket tömörítő szakmai szervezet – felmérése szerint, amely kimutatta azt is, hogy a digitális, például e-számlázási és a cluod computing (számítástechnikai felhő) megoldásokat sem alkalmazzák ezek a cégek.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, fizetés, magyarország, online vásárlás

Hogyan fizet a magyar?

MTI

Online megrendeléskor a vásárlók kevesebb mint egyharmada fizet bankkártyával – derül ki a KutatóCentrum legfrissebb “E-Shopping Report”-jából, amely szerint egy év alatt 48 százalékról 61 százalékra nőtt a rendszeres internetezők körében az online vásárlók aránya.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, elismerés

Megvan az ország legjobb e-boltja

piacprofit.hu

Hétfő este az Uránia Filmszínházban adták át az Ország Boltja trófeákat, a fődíjat a 220volt.hu elektronikai webáruház nyerte el. A versenyt az Árukereső.hu alapította, idén összesen 439 webáruház indult el a megmérettetésen Minőségi és Népszerűségi kategóriákban.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, online vásárlás

Miért félünk az internetes vásárlástól?

piac-profit.hu

A válságban felértékelődött a belső fogyasztás élénkítése, mint a gazdaság felpörgetésének egyik eszköze és miután a legtöbb országban mind a fogyasztó, mind a szolgáltató egyre inkább ár, illetve költségérzékeny, értelemszerűen felértékelődik az internetes vásárlás szerepe. A költséghatékony, munkaerőkímélő megoldás mégis a vártnál lassabban terjed Európában.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, információs társadalom, nő, vásárlás

Nőuralom az online piacon

piacesprofit.hu

Az online piac bővülésének ütemét is meghaladta a napi fogyasztási cikkek online kereskedelmének növekedése, annak ellenére, hogy egyedül a kozmetikumok és piperék kategóriája erősödött 2010-hez képest. Bár a megelőző évhez képest a vásárlások értéke emelkedett, továbbra is spórolósan költünk.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, internet, kiskereskedelem, közösségi, vásárlás

Elsősorban a nőknek szól…

piac-profit.hu

A közösségi vásárlást kínáló oldalak térhódításának köszönhetően jelentősen megnőtt az online vásárlók aránya a 18-64 éves aktív internetezők körében – többek között ez derült ki a KutatóCentrum által évente készített E-Shopping Report felmérésből. A kutatás arra is rámutatott, hogy egyre kevesebben kérdőjelezik meg az online vásárlás biztonságosságát, ugyanakkor a kézzelfoghatóság és a személyes kontaktus hiánya még mindig visszatartó erőt jelent.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, mobil, mobilfizetés

Érme helyett telefon

Timár Gigi

A többség számára egyelőre az SMS-alapú mobiltelefonos fizetés is a sci-fi kategóriát súrolja, pedig már a fizikai kontaktus nélküli változat is igazi fejlődés előtt áll. Elég lesz a telefont mondjuk a kávéautomatához érinteni, és máris kifizettük az italt a bankszámlánkról.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, felmérés, internet

Nem bízunk a netes kereskedőkben

piacprofit.hu

A bizalmatlanság miatt még mindig átvételkor, készpénzzel fizetünk a legszívesebben az online vásárlások során, bankkártyával a magyarok 40 százaléka félne fizetni – derül ki KutatóCentrum 2010-es E-Shopping Reportjából.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, magazin

Olcsóbb és környezetkímélőbb, mégsem kell

Timár Gigi

Bár technikailag számos elektronikus fizetési megoldás elérhető, ezek elterjedése Magyarországon meglehetősen lassan halad. Pedig a beszállítóktól a közüzemi szolgáltatókig már mindenhol megoldható a számlák elektronikus kézbesítése és rendezése. Ráadásul a papírmentes fizetési megoldások nemcsak költség- és időmegtakarítást jelentenek, hanem fenntarthatóbb, környezetkímélőbb működést is.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor