Dr. Erdős Zsuzsanna cikkek


Karriert épít vagy karriert rombol a közös étkezés a munkahelyen?

Karriert épít vagy karriert rombol a közös étkezés a munkahelyen? 

A munkahelyi közös étkezések során tanúsított viselkedésünk, az étkezés kötetlen jellege miatt nagyon sok mindent elárulhat rólunk, olyan dolgokat is, amelyekre nem is gondolnánk – és ezek a dolgok, a karrierünk későbbi alakulására is meglepő hatással lehetnek.
Az emailezés négy alapszabálya, amit mindenkinek be kellene tartani

Az emailezés négy alapszabálya, amit mindenkinek be kellene tartani 

A legtöbb ember egyszerűen elfogadja, hogy mind a szóbeli és az írásbeli kifejezés egyre több kívánnivalót hagy maga után – azonban az üzletben ez elfogadhatatlan. Erdős Zsuzsanna üzleti etikett szakértőnk ezért ad néhány alapvető tanácsot a helyes emailben folytatott kommunikációhoz.
Egy rosszul használt üzleti gesztus

Egy rosszul használt üzleti gesztus 

A tárgyalópartner szimpátiájának elnyeréséhez számtalan verbális és nonverbális eszközhöz nyúlhatunk, azonban vigyázat! Amíg egy ösztönös, őszinte gesztus aranyat érhet, egy betanult, manipulációs céllal alkalmazott gesztus lerombolhatja a bizalmat – figyelmeztet Erdős Zsuzsanna üzleti etikett szakértő,
Minden nagy üzlet egy beszélgetéssel kezdődik

Minden nagy üzlet egy beszélgetéssel kezdődik 

A small talk kifejezésnek az angolban többrétegű jelentése van: rövid beszélgetés, könnyű csevegés; könnyed társalgás. Azonban, ha csak az egyik módon fordítanánk le, hiányérzetünk maradna, mert valójában, ahogy Debra Fine társalgási szakértő fogalmaz: a small talk minden beszélgetés első fogása.
A szponzorkeresés etikettje – öt jó tanács támogatókra vadászóknak

A szponzorkeresés etikettje – öt jó tanács támogatókra vadászóknak 

„Ez nem személyes, ez szigorúan üzlet”, az üzleti életben el-el hangzik ez a fanyar idézet a Keresztapa című filmből. Van ugyanakkor az üzleti életnek egy területe, amely nagyon is személyes, ha úgy tetszik „a legszemélyesebb, szigorúan üzlet” - a szponzoráció.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo