divat

biotechnológia, divat, fogyasztóvédelem, pálmaolaj, tudomány, vegyipar

Csak egy újabb rossz megoldás a pálmaolaj helyett?

klímablog

A második generációs bioüzemanyagok laboratóriumban kikísérletezett megoldásait kezdték alkalmazni európai és amerikai cégek a kozmetikai szerekben. A Unilever és más márkák génmódosított algákkal létrehozott olajat használnak termékeikben. A módszer elérte a szappanokat és a testápolókat is – anélkül, hogy a nagyközönség tudná.

Tovább olvasom »
divat, megjelenés, üzleti etikett

Milyen a jó céges portré?

piacesprofit.hu

Ma már a professzionális viselkedés- és öltözködéskultúra része a személyes és üzleti imázs – egyre tudatosabb – kézben tartása. Ennek egyik legfontosabb eleme a lehető legjobb arckép használata. De mi számít jónak?

Tovább olvasom »