direkt marketing

céges weboldal, direkt marketing, értékesítés, fogyasztói szokások, közösségi oldalak, marketing, online értékesítés, vírusmarketing

Meglepő, mi dönt a netes vásárlásnál

kfarkas

Alapvetően átírja a fogyasztói szokásokat az internet: az ügyfelek ugyanis nemcsak tájékozódásra használják a már kiválasztott termékről, de ötleteket is innen merítenek a további vásárláshoz. De gondolta volna, hogy a a közösségi oldalakra erőltetett céges tartalmaknál jobban pörgeti a vásárlást egy katalógus?

Tovább olvasom »
direkt marketing, email-marketing, infokommunikació, it a cégben, online marketing, spam kisokos

Nem a méret a lényeg

piacesprofit.hu

Minél nagyobb a címlistánk, annál nehezebb a kezelése és sajnos annál valószínűbb, hogy spam-listára kerülünk. Ezért fontos, hogy mindig megfelelően kezeljük a címlistánkat, ha nem akarjuk, hogy marketing üzenetünk a kukában landoljon.

Tovább olvasom »
direkt marketing, e-mail marketing, hírlevél, it a cégben, online marketing, spam kisokos

Így kerüljük ki a spamszűrőket

piacesprofit.hu

A legtöbb felhasználó rendelkezik spamszűrővel, így pontosan tudnunk kell, hogyan állítsuk össze hírlevelünket, hogy ne a spamek között landoljon az üzenetünk. Spam-kisokos sorozatunkban most ebből a szempontból a hírlevél tartalmi elemeit vizsgáljuk.

Tovább olvasom »
direkt marketing, email-marketing, hírlevél, online marketing, spam, spam kisokos

Így lőhetünk hatalmas öngólt a hírlevéllel

piacesprofit.hu

Nem csak a jogi háttér helytelen ismerete, vagy a nagy adatbázisok rossz kezelése miatt landolhat a hírlevelünk a spamek között, kritikus fontosságú az is, hogy akinek küldjük, hogyan értékeli az általunk küldött tartalmat. Elengedhetetlen továbbá, hogy adjunk lehetőséget a leiratkozásra.

Tovább olvasom »
direkt marketing, email-marketing, fogyasztóvédelem, jogi szabályozás, online marketing, spam

Miért végzi a hírlevél a szemétben?

piacesprofit.hu

Egyre népszerűbb a cégek körében az online marketing, ám sokan még mindig kéretlen levelekkel árasztják el a felhasználókat. Most induló sorozatunkban a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség oktatóanyagának segítségével bemutatjuk, hogyan kerülhetik el, hogy a hirdetések a szemétben végezzék.

Tovább olvasom »
direkt marketing, marketing, marketinglevél

Ismét divatba jöhet a nyomtatott

piacesprofit.hu

Fokozatosan visszatérhet a nyomtatott reklámlevél (dm) a vállalati marketing eszköztárába, mivel az e-mailben küldött ajánlatok mind gyakrabban végzik a levélszemétként. A trendnek segít egy új fejlesztés, a hibridlevél, amely postai levél küldését teszi lehetővé a számítógépről.

Tovább olvasom »
direkt marketing, gazdasági válság, kkv akadémia, marketing stratégia, online marketing, szájmarketing

Marketing a válságban – csak kreatívan!

kfarkas

A gazdasági válság hatására megváltozott fogyasztói szokások új, kreatív marketing-kommunikációs eszközöket igényelnek, amelyek a túlélés zálogát jelenthetik egy magyar kis-és középvállalkozás számára – emelték ki a szakértők a Piac&Profit és a BKIK által rendezett KKV Akadémia nevű rendezvényen.

Tovább olvasom »
direkt marketing, e-mail marketing, marketing

Hét tévhit az e-mail kampányokról

piacesprofit.hu

Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy forgalmat irányítsunk oldalunkra, és növeljük az eladásainkat, ám sok a félreértés azzal kapcsolatban, miként küldjünk e-maileket a leghatékonyabban, miként növeljük vele bevételünket. Szakértőnk a hét leggyakoribb tévhitet fejti ki.

Tovább olvasom »