digitalizáció

digitalizáció, fogyasztói szokások

Merre halad a magyar digitális fogyasztó?

piacesprofit.hu

A magyar trendek egyértelműen igazodnak a világban zajló változásokhoz, mégis megállapítható, hogy vannak érdekességek, melyek inkább a térségünkre jellemzőek – áll a GfK Digital Connected Consumer 2018 tanulmányában, melynek során 1500 főt kérdeztek meg online, a 15-59 korosztályban, akik legalább heti rendszerességgel interneteznek.

Tovább olvasom »
digitális átállás, digitalizáció, promóció

Felkészültünk a digitalizációs kihívásokra?

Promóció

A digitalizáció nem a jövő, hanem a jelen – mondja Schannen Frigyes, a Roland Berger vezetője. Bár a negyedik ipari forradalomként aposztrofált változások az életünk minden területét áthatják, a vállalatok nagy része csak lassan ébred rá, hogy erre a vonatra időben fel kellene ülni.

Tovább olvasom »
digitalizáció, képzés, kkv, munkaerőpiac, oktatás, robotizáció, versenyképesség

Nagyot dobhat Magyarországon a digitalizáció

piacesprofit.hu

Akár 9 milliárd eurót adhat hozzá a magyar gazdaság teljesítményéhez 2025-ig a digitalizáció – állapítja meg friss kutatásában a McKinsey & Company. Miközben a digitális transzformáció komoly esély a gazdasági növekedés felpörgetésére, sokat kell tenni ennek érdekében, elsősorban az oktatás-képzés, valamint a digitális megoldások használatának terjedése terén.

Tovább olvasom »
digitalizáció, ipar 4.0, költségcsökkentés, robotok, versenyképesség

Újraosztják a lapokat

kfarkas

A magyar vállalatok lehetőségeiről a digitális forradalom, az Ipar 4.0 fontosságáról, beszélgettünk Vityi Péterrel, az IVSZ – Szövetség a digitális gazdaságért (IVSZ) alelnökével. Exponenciális sebességgel zajlik körülöttünk a digitális evolúció, és éppúgy megjósolhatatlan, hogy milyen irányba tartunk, mint ahogy húsz évvel ezelőtt a mai mindennapos eszközeinket is elképzelhetetlennek tartottuk.

Tovább olvasom »
digitalizáció, hatékony cégvezetés, hr, okos cég

Miért bukik el már a startvonalnál egy HR-szoftver bevezetése?

piacesprofit.hu

Egy-egy új szoftver bevezetése ritkán sétagalopp, ráadásul – mint minden a szervezet egészét vagy jelentős részét érintő újdonság – nem vált ki osztatlan örömöt a vállalatnál, pedig az előnyei tagadhatatlanok. Arra azonban már kevesen gondolnak, hogy a projektek sorsa igen hamar, lényegében már a startvonalnál megpecsételődik.

Tovább olvasom »