digitalizáció

big data, digitalizáció, együttműködés, ingatlanpiac, összefogás

Az ingatlanpiacot is átalakítja a technológiai forradalom

piacesprofit.hu

Az új technológiák, mint a mesterséges intelligencia és a blokklánc alapvető változásokat indítottak el az ingatlanszektorban is. Az adatvezérelt megoldások révén számos tevékenység válhat lényegesen hatékonyabbá ebben a szegmensben, azonban a kínálkozó lehetőségek kihasználásához az ingatlanpiaci szakemberek összefogására is szükség van.

Tovább olvasom »
bankszektor, digitalizáció, pénzügyi szektor

Egyre biztosabb a talaj a bankok lába alatt

piacesprofit.hu

Egy évtizeddel a pénzügyi válságot követően a bankszektor egyre biztosabb talajt érezhet a lába alatt. A nyugodtabb időszakot az ügyfélélmény fejlesztésére és a működési hatékonyság javítására kellene felhasználniuk a bankoknak – derül ki a Deloitte Center for Financial Services 2019-es kitekintéséből.

Tovább olvasom »
digitalizáció, elektronikus aláírás, hitelesítés

Talán most már kiléphetünk a kőkorszakból

piacesprofit.hu

Magyarországon 1999. február 25-e óta van lehetőség e-aláírásra jogosító tanúsítványok beszerzésére magyar szolgáltatótól. Bár az informatika rengeteget fejlődött az elmúlt 20 évben, de az e-aláírások elterjedése egyáltalán nem tartotta a lépést ezzel hazánkban. Az e-aláírás-specialista NETLOCK szakemberei szerint a következő években hatalmasat lépünk előre a digitális evolúcióban.

Tovább olvasom »
digitalizáció, fejlesztés, innováció, ipar 4.0, ipari forradalom, növekedés

Sok cég még mindig nem érti, hogyan segíti a növekedést a digitalizáció

piacesprofit.hu

A vállalatok lelkesednek a digitális átalakulás számukra nyújtott előnyeiért, amelyekbe hajlandóak komolyabb tőkét fektetni, azonban a stratégiában, az ellátási lánc átalakításában, a munkaerő felkészültségében, valamint a befektetéseket ösztönző tényezők terén eltérések tapasztalhatók a cégek tervei és tettei között – derül ki a Deloitte digitális átalakulás akadályait vizsgáló felméréséből.

Tovább olvasom »
digitalizáció, energetika, fejlődés, innováció, ügyfélközpontúság

Az ügyfeleknek partnerekké kell válniuk

piacesprofit.hu

Kevesebb mint öt év áll az energiaszektor szereplőinek rendelkezésére arra, hogy felkészüljenek a technológiai fejlődés és fogyasztói trendek által generált piaci változásokra – derül ki a The narrowing window for energy transformationcímű globális energetikai felső vezetői felmérésből. A 15. alkalommal végzett PwC-kutatás 56 ország 118 vállalatának körében készült.

Tovább olvasom »
digitalizáció, fogyasztói szokások

Merre halad a magyar digitális fogyasztó?

piacesprofit.hu

A magyar trendek egyértelműen igazodnak a világban zajló változásokhoz, mégis megállapítható, hogy vannak érdekességek, melyek inkább a térségünkre jellemzőek – áll a GfK Digital Connected Consumer 2018 tanulmányában, melynek során 1500 főt kérdeztek meg online, a 15-59 korosztályban, akik legalább heti rendszerességgel interneteznek.

Tovább olvasom »
digitális átállás, digitalizáció, promóció

Felkészültünk a digitalizációs kihívásokra?

Promóció

A digitalizáció nem a jövő, hanem a jelen – mondja Schannen Frigyes, a Roland Berger vezetője. Bár a negyedik ipari forradalomként aposztrofált változások az életünk minden területét áthatják, a vállalatok nagy része csak lassan ébred rá, hogy erre a vonatra időben fel kellene ülni.

Tovább olvasom »