digitális marketing

adwords, digitális marketing, facebook, konverzió, közösségi média

Facebook robotok vehetik el a marketingesek munkáját

piacesprofit.hu

Először azzal kezdődött, hogy a bejegyzés kiemelésnél nem tudtunk beállítani semmit. Aztán megpróbálta eldugni előlünk a Facebook az elhelyezések kiválasztását. Utána kitalálta a dinamikus hirdetéseket, ahol már nem is tudjuk, kinek, mit jelenít meg pontosan a Facebook a mi nevünkben. Később még a dinamikus hirdetés célzását is kiterjesztette a Facebook.

Tovább olvasom »
arculat, cégmarketing, digitális marketing, holtszezon, honlapok, keresőoptimalizálás, marketing kampány, nyár, nyári munka, nyári szezon, seo, startégia, tartalommarketing, ügyfélkezelés

Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt?

Szeicz András

Itt a nyár, tenger, Balaton. Pár nap szabadságot ilyenkor még a sztahanovisták is kivesznek. A turizmus csúcsra pörög, jól megy a fagyiárusoknak, a jégkrémgyártóknak, és sörből is ilyenkor fogy a legtöbb. Azonban más szektorok szereplői ilyenkor általában kényszerpihenőre mennek, lelassul az üzlet és a cégen belüli élet is. De azért nem érdemes mindennel leállni, sőt egyes területeket ilyenkor lehet a legjobban felpörgetni.

Tovább olvasom »
design, digitális marketing, garfika, indesign, kontraszt, marketing, photoshop, tervezőgrafika, tipográfia, webdesign

Nem csak a méret számít, a forma is fontos

Szeicz András

Akár a honlapunkról van szó, akár hírlevélről vagy prospektusról, a képes és a szöveges tartalom is a főszereplők között lesz. Éppen ezért fontos, hogy ez a két alapelem hogyan helyezkedik el egymás mellett, vagy éppen egymáson: nem mindegy, hogy erősítik egymás mondanivalóját vagy éppen gyengítik azt.

Tovább olvasom »
b2b, digitális marketing, közösségi média, LinkedIn, marketing stratégia, tartalommarketing

A buyer persona meghódítása

Szeicz András

Tartalommarketing már a 19. században is volt, azonban megfelelő startégiával a mai napig kevesen alkalmazzák. Itthon különösen nagy a tanácstalanság, főleg b2b vonalon, pedig az igényes tartalomra megéri erőforrást allokálni.

Tovább olvasom »
céges honlap, design, digitális marketing, honlapok, tipográfia, webmarketing

Honlapokra is igaz: a kevesebb több

Szeicz András

Sok cég a mai napig nem fordít elég figyelmet a megfelelő, letisztult designra, és sajnos nem ritka, hogy olyan termékhonlapokba vagy online szolgáltatásokba fut bele az ember, amik bizony már tíz évvel ezelőtt sem ütötték volna meg az elvárt szintet. Pedig az igényes design legalább annyira fontos, mint az, hogy az ügyvezető ne szakadt ruhába menjen tárgyalni. A kkv-k egy része mégse fordít elegendő erőforrást az első benyomásra.

Tovább olvasom »
applikációk, digitális forradalom, digitális gazdaság, digitális marketing, gamification, mobilapplikáció

Ki akarja az appokat? Nem a fogyasztók

piacesprofit.hu

Egyáltalán nem olyan népszerűek a telefonos alkalmazások, mint ahogy azt a marketingesek gondolják. Sőt, ha a fogyasztókat kérdezzük, akkor az olyan technológiai megoldásoknak sem jósolhatunk nagy jövőt mint a QR kód, az NFC vagy érintés nélküli fizetés, a drónok, vagy a 3D-s nyomtatás.

Tovább olvasom »
digitális marketing, fogyasztó, fogyasztói élmény, gamification, hűségprogram, marketing, ügyfélélmény, vásárlói hűség

Így játsszunk hűségre

Kriston László

Mindenki szeret versenyezni, több pontot gyűjteni, mint mások, szereti a jutalmakat, és szeret szórakozni. A játékosítás pontosan erre a viselkedésre épít, és a marketingben is használható. A gamification segítségével a vásárló többször lép érintkezésbe a márkával.

Tovább olvasom »