design

céges oldal, design, Rackhost Zrt., tartalommarketing, weboldal

Milyen a jó weboldal?

piacesprofit.hu

Minden weboldalhoz szükség van egy jó ötletre, egy domain névre és egy webtárhelyre, de mi kell ahhoz, hogy jó honlapunk legyen? Szakértőnk, Csapó Gergely tanácsai következnek, hogy mit vegyünk figyelembe a tartalom és a design kialakításánál.

Tovább olvasom »
betűk, céges weboldal, design, digitális tartalom, fejlesztés, honlap, képek, marketing, online marketing, szerzői jog, tartalomgyártás, tipográfia

Kevés pénzből is lehet jó a honlap

Szeicz András

Akár éttermünk van, akár egyéni vállalkozóként keressük a megbízásokat, egy honlap segít abban, hogy megismerjék cégünket, megismerjenek minket. Az online jelenlét még mindig sok vállalkozónak idegen téma, vagy ami rosszabb, egy kötelező rossz, amennyiben nem látja meg az ezzel járó előnyöket. Ennek két eredménye szokott lenni: vagy nagyon sok pénzt fizetünk egy erre szakosodott cégnek, vagy nagyon kevés pénzből választunk egy összecsapott megoldást. Mondani se kell, hogy egyik sem jó. Ha programozni nem is tanulunk meg, már azzal, hogy a koncepciót magunk találjuk ki, sok pénzt spórolhatunk meg, és a végeredmény is nagyságrendekkel jobb lehet. De hogyan kezdjünk hozzá?

Tovább olvasom »
céges honlap, design, honlapkészítés, marketing, menüpontos, navigáció, tartalomgyártás

Funkcionalitás és design

Szeicz András

Mindannyian szeretjük a szép honlapokat. Egyre több vállalkozás jön rá, hogy a versenyben maradáshoz követni kell a trendeket. Ennek következményeként egyre több minimalista designnal ellátott oldallal találkozhatunk, ami üdvözlendő, de csak akkor, ha mindez nem megy a funkcionalistás rovására.

Tovább olvasom »
brandépítés, branding, céges honlap, design, honlapok, márkaépítés, tervezőgrafika

Mit ad a dizájn?

Szeicz András

Sok kkv életében a dizájn a mai napig a prioritási lista vége felé áll, pedig ha jó, az komoly versenyelőnyt jelent. A megjelenés nemcsak a szépségről, átláthatóságról és a felhasználói élmény fokozásáról szól, hanem sokat elárul szervezetünk gondolkodásáról és versenyképességéről is.

Tovább olvasom »
alkalmazások, android, brand, brandépítés, design, márkaépítés, mobil trendek, mobilalkalmazás, reszponzív honlap

Alkalmazásokkal kell alkalmazkodnunk a változó világhoz

Szeicz András

Akár egy nagyobb vállalatot irányítunk, akár csak most vágtunk bele egy kisebb cég vezetésébe, számolnunk kell azzal, hogy a saját mobilalkalmazás létrehozása lassan elengedhetetlen része ismeretségünk és márkánk felépítésének. A világ legnagyobb közösségi oldalának statisztikáiból jól kiolvashatóak a mai trendek: 1,9 milliárd ember van fent a Facebookon, ebből 1,15 milliárd naponta használja a Facebook mobilalkalmazását is, és egyre többen vannak, akik csak mobilon használják a közösségi oldalt. A fiatalabb generáció tagjai már többet nézik az okostelefonjukat, mint a tv-t, a vállalkozóknak pedig alkalmazkodniuk kell a változó világhoz.

Tovább olvasom »
design, hatékonyságnövelés, iroda design, szervezeti kultúra, zöld iroda

Többet ad a design, mint hinnénk

piacesprofit.hu

A vállalatok sikeres működésének alapvető feltétele a hatékonyság és a versenyképesség megőrzése, növelése. Ennek ellenére sokan nem gondolnak bele, hogy a munkavállalók tevékenységét az adott munkahely pszichológiája és berendezése is befolyásolja. Az innovatív irodaszer márkaként ismert Leitz legutóbbi tanulmánya szerint a vállalatok egyre gyakrabban kérik ki környezetpszichológusok tanácsát és kérdeznek meg viselkedési közgazdászokat arról, hogyan hat az irodai design a hangulatra és a teljesítményre, illetve milyen szempontok alapján is kellene kialakítani azokat a tereket, ahol maga a munkavégzés történik.

Tovább olvasom »
canva, design, gimp, ingyenes szoftverek, képszerkesztés, költségkímélés, photoshop, spórolás, tervezőgrafika

Ingyenes képszerkesztők kezdőknek is

Szeicz András

Minden vállalkozásnál szükség lehet olykor egy jó képre vagy bannerre, azonban sok helyen nincs lehetőség külön erőforrást allokálni minden ad-hoc jellegű, kisebb designmunkára. Összeszedtünk 4 ingyenes képszerkesztő szoftvert, kezdőknek és haladóknak egyaránt.

Tovább olvasom »
betéti társaság, BT, családi vállakozás, design, termékdesign, vállalkozás

Íróasztalnál húzzák a fékkart

Szeicz András

Belső Péter úgy gondolja, amit az ember magáról sugall, azt a környezete előbb-utóbb el is fogadja. Ő a bankszakmában eltöltött 18 év után gondolta úgy, hogy inkább szabadúszó dizájnernek megy. Szívesen fogadja az építő kritikát, de más utat jár, mint a szakma. Első megrendelője a kislánya volt, akinek bicikli alkatrészekből csinált egy rózsaszín asztali lámpát. Azóta több mint három év telt el, és most áprilisban már egy székesfehérvári családi ház nappali-konyha-ebédlő hármas világítását fogja indusztriális vonalon megvalósítani.

Tovább olvasom »
design, digitális marketing, garfika, indesign, kontraszt, marketing, photoshop, tervezőgrafika, tipográfia, webdesign

Nem csak a méret számít, a forma is fontos

Szeicz András

Akár a honlapunkról van szó, akár hírlevélről vagy prospektusról, a képes és a szöveges tartalom is a főszereplők között lesz. Éppen ezért fontos, hogy ez a két alapelem hogyan helyezkedik el egymás mellett, vagy éppen egymáson: nem mindegy, hogy erősítik egymás mondanivalóját vagy éppen gyengítik azt.

Tovább olvasom »
cseresznyevirág, csomagolás, design, japán, marketing, sakura, termékcsomagolás, termékdesign

A Sakura kezdete a marketingeseknek is jó

piacesprofit.hu

A Japán Meteorológiai Ügynökség március 21-én hivatalosan is bejelentette a Sakura kezdetét, ugyanis ekkor bontott virágot a tokiói Yasukuni-szentély előtt álló világhírű cseresznyefa. Ezzel kezdetét is vette Japán egyik legnagyobb ünnepe, a „hanami”, vagyis a cseresznyevirág-nézés, amely előtt a legnagyobb világmárkák is limitált szériás termékekkel tisztelegnek. Ezekből válogattunk a Japánspecialista Japánban élő szakértőjével.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor