Cta cikkek


Behalt az organikus elérés a közösségi médián?

Behalt az organikus elérés a közösségi médián? 

A Cambridge Analytica botrány után a Facebook megváltoztatta algoritmusát és tulajdonképpen kinyiffantotta az organikus elérést, a fizetős hirdetések felé terelve a cégeket. Véget ért az ingyenebéd. Mit lehet most tenni? Erről is beszéltek a neves előadók a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.
A Call-to-action (CTA) szerepe az online konverziónövelésben

A Call-to-action (CTA) szerepe az online konverziónövelésben 

A call-to-action (CTA) egy olyan "akcióra" való felhívás online, melyet szeretnénk, ha a júzer végrehajtana. A CTA nem csak egy gombon elhelyezett szó lehet, hanem sima szöveges felhívás, megosztásra buzdító ikon, a Facebook ikonjaidon megjelenő kis piros szám, vagy épp e-book letöltést célzó üzenet. Mégis legtöbbször a CTA-t egy gombbal és a rajta lévő rövid szöveggel azonosítjuk.
Facebook videó hirdetések – minden, amit tudni érdemes

Facebook videó hirdetések – minden, amit tudni érdemes 

2017 a Facebook videó és úgy általánosságban is a videó marketing éve volt. A Facebook publikusan is a videós tartalmakat kezdte el jobban támogatni az organikus elérés tekintetében az összes többi formátummal szemben. A Facebook videó hirdetés 5 alapszabályát írta meg a 7 Digits blog.
Pár módszer, hogy ne csak nézelődjenek, vásároljanak is honlapunkon - 2. rész

Pár módszer, hogy ne csak nézelődjenek, vásároljanak is honlapunkon - 2. rész 

A CTA, vagyis a call-to-action típusú ikonok azok, amelyek aktivitásra csábítják a júzereket. Kommentelésre, megosztásra, regisztrálásra, sőt vásárlásra. Íme, a tranzakcióhoz terelés utolsó lépései.
Pár módszer, hogy ne csak nézelődjenek, vásároljanak is honlapunkon - 1. rész

Pár módszer, hogy ne csak nézelődjenek, vásároljanak is honlapunkon - 1. rész 

A CTA, vagyis a call-to-action típusú ikonok azok, amelyek aktivitásra csábítják a felhasználókat. Kommentelésre, megosztásra, regisztrálásra, sőt vásárlásra. Nem mindegy azonban, hogy ezek az ikonok hogy néznek ki és hol helyezzük el őket a honlapon.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport

Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport 

Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő cégcsoport.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Költségkímélés

A szomszédtól félünk legjobban Budapesten

A szomszédtól félünk legjobban Budapesten  

Márciusban felbolydult a lakásbiztosítási piac, először válthattunk lakásbiztosítást évfordulótól függetlenül.

Adózás

Milliókat spórolhat, mielőtt kopogtat a NAV

Milliókat spórolhat, mielőtt kopogtat a NAV 

A NAV ellenőrzési terve szerint az informatikai rendszerek által gyűjtött adatok és az adózók magatartása egyaránt meghatározó tényező az ellenőrzési folyamatokban.

Cégblog

Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport

Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport 

Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő cégcsoport.

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.

Társadalom

Ömlik a fegyver Ukrajnába

Ömlik a fegyver Ukrajnába 

Ukrajnai háború - Minden eddiginél nagyobb katonai segélyt nyújt a brit kormány Ukrajnának.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo