csr

agrár, csokoládé, csr, erdőirtás, fogyasztási cikk, indonézia, karbon, klímaváltozás, mezőgazdaság, minősítés, növényi olaj, önszabályozás, pálmaolaj, tudatos fogyasztóű, tudatos vásárló, ültetvény, üvegházgáz

Most már tényleg véget vetne az erdőirtásnak a pálmaolajkereskedő

Kriston László

Már 2010-ben vállalták a nagy élelmiszeripari és kozmetikai márkák, hogy kiiktatják az erdőirtó beszállítókat az ellátási láncukból, de műholdak híján ezt képtelenség volt kivitelezni. A Wilmar International 2019-ben végére végre-valahára megvalósítja az erdők műholdas monitorozását és zéró toleranciát ígér az égetéssel erdőket irtó, majd helyükön olajpálmafákat termesztő alvállalkozók ellen.

Tovább olvasom »
adakozás, csr, felelső vállalat, jótékonyság

Adakozásban biztosra mennek a magyar cégek

piacesprofit.hu

A magyar vállalatok csaknem kétharmada támogat civilszervezeteket, kifejezetten pénzadományt 45%-uk ad – derült ki a Human Dialog és az Emocionális Marketing idei kutatási projektje bemutatóján szerdán. A reprezentatív, 500 cég döntéshozóinak megkérdezésével készült felmérés érdekes következtetése, hogy a cégek önzetlenül jótékonykodnak, nem várnak ellentételezést, de szeretnek biztosra menni abban a tekintetben, hogy a felajánlásuk ténylegesen jó ügyet szolgált.

Tovább olvasom »
csr, felelős vállalat

Gyümölcsöt osztottak a cementgyári dolgozók

piacesprofit.hu

Közel háromszázötvenezer forint értékben osztottak szét gyümölcsöt a Királyegyházi Cementgyár munkavállalói Szentlőrinc, Királyegyháza és Bükkösd óvodáiban, általános iskoláiban, szeptemberben. A jótékonysági akció nem egyedüli, egy olyan sorozat első állomása, ahol a munkavállalók felajánlják juttatásaik egy részét a helyi közösségek javára.

Tovább olvasom »
csr, felelős vállalatok, Social Impact Fund, társadalmi felelősségvállalás, tőkealap

Tőkealap indul közhasznú vállalkozások segítésére

piacesprofit.hu

A Magyar Fejlesztési Bank (MFB) és a Társadalmi Hasznosságú Befektetők Egyesülete (THBE), valamint az Európai Beruházási Alap (EIF) közös sajtótájékoztatón jelentette be, hogy 6,25 milliárd forint tőkebefektetéssel elindul a Social Impact Fund elnevezésű tőkealap. Az Alap olyan vállalkozásokba fektet tőkét, melyek üzletileg és társadalmi szempontból egyszerre termelnek eredményt.

Tovább olvasom »
csr, elégedetlenség, etikus cég, externália, felzárkóztatás, fenntarthatóság, jövő, jövőtudatos, kiszervezés, környezetszennyezés, márka, növekedés, outsourcing, stakeholder, társadalmi egyenlőtlenségek, társadalmi kohézió, társadalom, vagyoni egyenlőtlenség, vállalati felelősségvállalás

Externáliák: már minden kár házon belül van

Kriston László

Földünk öntisztító, regeneráló kapacitásának a határait feszegetjük. A társadalmi problémák is összefüggenek az üzleti szféra működésével. Nincsenek már házon kívül lévő externáliák: érvényesül a bumeránghatás, minden visszaüt. Új üzleti gondolkodásra van szükség, mely a saját üzleti döntések következményeként ismeri el a válságjelenségeket, és orvosolni tudja azokat.

Tovább olvasom »
b-vállalat, ben & Jerry's, bevándorlás, csr, értékrend, felelős üzlet, felelős vállalat, fogyasztó, karbonsemleges, lyft, munkaerő megtartás, munkaerőhiány, politikai üzenet, starbucks, társadalmi felelősség, uber, y generáció, zöld vállalat

A vásárlók azonosulnak a társadalomtudatos márkákkal

Kriston László

Ha két kényelmet és minőséget nyújtó cég közül kell választani, az fog győzni, amelyik valamilyen pluszt tud felmutatni az éthoszában, az üzletpolitikájában: lehetőleg társadalmi elkötelezettséget és szerepvállalást. Ilyenek a B vállalatok, melyek világjobbító, etikus értékrendjével versenyelőnyre tesznek szert. A munkaerő megtartásában is erősek ezek a cégek.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor