csomagolás

állattenyésztés, állatvédő, csirke, csomagolás, éghajlatváltozás, élelmiszer, fast food, gyorsétterem, hamburger, klímaváltozás, környezetkímélő, kritika, marhatenyésztés, műanyag, óceán, plasztikszemét, tenger, zöld vállalat

Zöld forradalmat indít házon belül a McDonald’s

Kriston László

Csökkentené légszennyezését az étteremhálózat, papír alapú szívószálakat is kipróbál angliai éttermeiben, és fenntarthatóvá kívánja tenni a csirketenyésztést. Utóbbit a márka tekintélyvesztése elleni reakciónak látják állatvédők, miután a The New York Timesban egész oldalas hirdetésben támadták a gyorsétterem-hálózatot.

Tovább olvasom »
cseresznyevirág, csomagolás, design, japán, marketing, sakura, termékcsomagolás, termékdesign

A Sakura kezdete a marketingeseknek is jó

piacesprofit.hu

A Japán Meteorológiai Ügynökség március 21-én hivatalosan is bejelentette a Sakura kezdetét, ugyanis ekkor bontott virágot a tokiói Yasukuni-szentély előtt álló világhírű cseresznyefa. Ezzel kezdetét is vette Japán egyik legnagyobb ünnepe, a „hanami”, vagyis a cseresznyevirág-nézés, amely előtt a legnagyobb világmárkák is limitált szériás termékekkel tisztelegnek. Ezekből válogattunk a Japánspecialista Japánban élő szakértőjével.

Tovább olvasom »
csomagolás, marketing, piaci bevezetés

Egy jó termék még csak félsiker

piacesprofit.hu

Csomagolástervezés a marketing egyik legritkábban említett eszköze, pedig lényegesen hozzájárult az új árucikkek piaci sikeréhez a legutóbbi két év során. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen az európai élelmiszer-kiskereskedelemben a legutóbbi időszakban megjelent 9 900 újdonság piaci teljesítményének elemzése alapján.

Tovább olvasom »
csomagolás, fenntarthatóság, környezettudatos vásárlás, környezetvédelem, marketing

A zöld csomagolás az üzletnek is jót tesz

piacesprofit.hu

Töretlen a papír, illetve a papírból készült csomagolóanyagok térhódítása. Felmérések szerint ma már 100 megkérdezettből 68 gondolja úgy, hogy a papír csomagolóanyagok megkerülhetetlen szerepet töltenek be hétköznapjainkban, nem utolsósorban azért, mert ez a csomagolóanyag 100 százalékban újrahasznosítható.

Tovább olvasom »
címke, csomagolás, élelmiszer, génmódosított, gmo, mezőgazdaság

Nem lehet eltitkolni a génmódosítást

KlimaBlogger

Az amerikai Szenátus elfogadta azt a törvényt, mely arra kötelezi a gyártókat, hogy a csomagoláson tüntessék fel termékeik GMO-tartalmát. Azok az alapanyagok viszont, melyek GMO-vetőmagból készültek, de feldolgozásukkor már nem tartalmaznak GMO-anyagot feltüntetés nélkül átcsúszhatnak a jogi kiskapun.

Tovább olvasom »
csomagolás, költségcsökkentés, marketing

Már a csomagolópapír is egyre okosabb

piacesprofit.hu

A vásárlási szokások változásai a csomagolóipart sem hagyják érintetlenül. Mélyreható átalakulások előtt áll ez a szektor, hogy lépést tartson az egész világot behálózó infokommunikációs fejlesztésekkel. Ennek megfelelően a jövőben olyan technológiai újításokkal vértezhetik fel a csomagolásokat, amelyek többek közt biztonságosabbá teszik a vásárlást, illetve interaktívan kommunikálnak a vásárlókkal.

Tovább olvasom »
csomagolás, környezetbarát csomagolás, ügyfélelégedettség, vásárlói elégedettség

Vásárlásnál azért a külső a lényeg

piacesprofit.hu

A termékek ára és a minősége mellett a csomagolás milyensége is egyre fontosabbá válik egy-egy termék fogyasztói megítélésében. Így nemzetközi felmérések szerint a fogyasztók több mint egyharmadánál fordult már elő, hogy egy új csomagolás miatt váltottak márkát.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor