Csomagküldés cikkek


Csomagautomata rajongó a magyar

Csomagautomata rajongó a magyar 

A magyarok szeretik a legjobban csomagautomatában átvenni online rendeléseiket a közép-európai régióban.
Az infláció megfogta a hazai webáruházak forgalmát

Az infláció megfogta a hazai webáruházak forgalmát 

Az idén az online kiskereskedők is megérezték a lakossági reálbércsökkenést, ám a csomagvolumen így is növekedett.
Roham karácsony előtt, figyelmeztet a posta

Roham karácsony előtt, figyelmeztet a posta 

A Magyar Posta arra kéri az ügyfeleit, hogy csomagjaikat legkésőbb december 20-ig adják postára, hogy azok biztonsággal megérkezzenek a címzetthez karácsonyig.
Dübörög a csomagautomata biznisz Magyarországon

Dübörög a csomagautomata biznisz Magyarországon 

Kényelmes és zöld: megháromszorozódott a csomagautomaták száma Magyarországon, és további növekedés várható.
Mindenki a netről rendel: új kihívás elé állította a járvány a csomagszállítókat

Mindenki a netről rendel: új kihívás elé állította a járvány a csomagszállítókat 

Az online vásárlási lavina hatására a csomagküldő szolgáltatások egy hirtelen megugró, majd viszonylag állandósuló csúcsidőszakkal szembesültek a tavalyi év elején. A kiugró ciklusokat a korábban bevett gyakorlat ellenére is csak megfelelően fejlett informatikai infrastruktúrával lehetett ellátni. A felhőmegoldások, az automatizáció, a micro-zoning eljárás, illetve a track-and-trace felületek segítettek abban, hogy a megnövekedett vásárlói igények ellenére kevesebb reklamáció és telefonos megkeresés érkezzen az ügyfélszolgálatra.
Mindennél biztonságosabb a kültéri csomagküldés

Mindennél biztonságosabb a kültéri csomagküldés 

Év végéig több mint 40 új kültéri csomagautomatát helyeznek üzembe országszerte, így az egész ország lakossága használhatja majd a legbiztonságosabbnak számító csomagküldési megoldást.
Csomagküldési lehetőségek a postán kívül

Csomagküldési lehetőségek a postán kívül 

Ugyan a különféle csomagküldő szolgálatok egyre népszerűbbek, sokan még mindig inkább választják a postát megszokásból, vagy mert nem ismerik az egyéb alternativákat, és nem eléggé tájékozottak a témában, habár számos egyéb más lehetőség is rendelkezésre áll. Nézzük, miért érdemes a postán kívüli futárszolgálatokat igénybe venni!
Az éttermi kaja is segítheti a csomagszállítás zöldülését

Az éttermi kaja is segítheti a csomagszállítás zöldülését 

A DHL már felajánlja a fogyasztóknak azt az opciót, hogy bioüzemanyaggal működő hajókon érhet célba a feladott csomag és szállítmány. De ez talán csak akkor lehet igazán zöld megoldás, ha a főzésből visszamaradt olaj- és zsírmaradékokat újrahasznosítva állítják elő az üzemanyagot, nem pedig még több bioüzemanyag-alapanyagnak alkalmas növény termesztésével.
Karácsony után durván elszállnak az árak

Karácsony után durván elszállnak az árak 

A cégek karácsonykor még kivárnak, de jövőre drasztikusan emelkedhetnek az online rendelések szállítási költségei, mert határaihoz érkezik a kapacitás.
A netes vásárlások a logisztikai piacot is pörgetik

A netes vásárlások a logisztikai piacot is pörgetik 

A magyar vásárlók 2017-ben mintegy 33 milliószor rendeltek terméket online, melynek 70 százalékát külső logisztikai cég juttatta célba, ráadásul tavaly a kézbesítési díjat nekünk, vevőknek sokszor egyáltalán nem kellett kifizetnünk. Azonban ez az idilli állapot a logisztikai cégek és kereskedők részéről is áldozatokkal járt, így az áremelések hatását idén már a vásárlók is megérezhetik – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei második tanulmányából.

Árat emel a Magyar Posta: itt vannak a tételek 

Átlagosan 3 százalékkal drágulnak a postai szolgáltatások január 16-tól, több szolgáltatás esetén nem változnak a díjak - közölte a Magyar Posta Zrt. Nem emelkedik a leggyakrabban feladott termék, a nem könyvelt - más néven közönséges - levél, valamint az elsőbbségi levél díja, a levelezőlap és a képeslap ára. A hivatalos irat ára 10 forinttal 370 forintra, az ajánlott és tértivevény többletszolgáltatás pedig 5-5 forinttal 295 és 205 forintra nő.

Stratégiai előnyt jelentenek a csomagátvételi pontok 

Robbanás előtt áll az átvevőhelyi csomagkézbesítés piaca Kelet-Közép-Európában – derül ki a Roland Berger legfrissebb tanulmányából. A stratégiai tanácsadó szerint Magyarországon a következő évtizedben akár háromszorosára is nőhet ez a logisztikai szegmens, köszönhetően az e-kereskedelem dinamikus fejlődésének és az innovatív megoldások terjedésének.

Az EU-n kívülről érkező árukat vámkezeltetni kell 

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal felhívja az interneten vásárlók figyelmét, hogy az Európai Unión (EU) kívülről - például Távol-Keletről, Amerikai Egyesült Államokból - postán érkező árukat kötelező vámkezeltetni.

Nálunk is leváltják a drónok a postásokat 

Az új, digitális technológia által vezérelt eszközök – például a drónok, automata targoncák – sokkal többet és pontosabban képesek dolgozni, mint az ember, így alkalmazásuk jóval olcsóbbá válik a cégek számára a humán munkaerőnél.

Elveszett csomagok nyomában 

Mi történik akkor, ha a webshop által feladott ajánlott küldemény nem érkezik meg külföldre és a posta visszaküldi a feladóhoz, vagy ha szállítás közben eltűnik, megsemmisül? Visszajár-e a feladási díj vagy a csomag értéke? Jár-e kártalanítás ilyen esetekben?
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo