csokoládé

agrár, csokoládé, csr, erdőirtás, fogyasztási cikk, indonézia, karbon, klímaváltozás, mezőgazdaság, minősítés, növényi olaj, önszabályozás, pálmaolaj, tudatos fogyasztóű, tudatos vásárló, ültetvény, üvegházgáz

Most már tényleg véget vetne az erdőirtásnak a pálmaolajkereskedő

Kriston László

Már 2010-ben vállalták a nagy élelmiszeripari és kozmetikai márkák, hogy kiiktatják az erdőirtó beszállítókat az ellátási láncukból, de műholdak híján ezt képtelenség volt kivitelezni. A Wilmar International 2019-ben végére végre-valahára megvalósítja az erdők műholdas monitorozását és zéró toleranciát ígér az égetéssel erdőket irtó, majd helyükön olajpálmafákat termesztő alvállalkozók ellen.

Tovább olvasom »
beszállító, csokoládé, élelmiszer, ellátási lánc, erdőirtás, etikátlan, fair trade, fajpusztulás, indonézia, kitkat, kozmetikumok, nestle, orángután, pálmaolaj, transzparencia, ültetvény, unilever, veszélyeztetett faj

Kitálalt pálmaolajügyben az Unilever

Kriston László

Őserdők kiirtásával, őshonos fajok elűzésével, őslakosok kilakoltatásával, településeik ledózerolásával teszünk szert azokra az olajpálma-ültetvényekre, melyekből a pálmaolajat kapjuk a margarinunkhoz, a testápoló szereinkhez, a csokoládénkhoz és egy sor más kozmetikai meg gasztronómiai termékhez. Az Unilever igyekszik tiszta vizet önteni a pohárba e kérdésben.

Tovább olvasom »
csokoládé, édesség, édességipar, élelmiszer-kereskedelem, húsvét

768 tonna édesség húsvétra

PP/MTI

A Magyar Édességgyártók Szövetsége a minőségi termékek részesedésének növekedése mellett a tavalyihoz hasonló vagy azt kissé meghaladó húsvéti forgalomra számít – mondta Sánta Sándor, a szövetség elnöke.

Tovább olvasom »
csokoládé, fogyasztói szokások, szezonális üzlet

Valentin napon a csoki a menő, főleg ha olcsó!

piacesprofit.hu

A Valentin-nap az édességgyártók és -forgalmazók számára az éves értékesítési mennyiség mintegy 4 százalékát hozza, ez pedig a húsvét körül kimutatható arányhoz hasonló. A háztartások által vásárolt mennyiség nagyobb része gyártói márkás termék és a többség a kisebb kiszerelést választja.

Tovább olvasom »
chipsadó, csokoládé, élelmiszer

Hogy hat a szaloncukorra a chipsadó?

piacesprofit.hu

A figurás édességekből már a valódi csokoládét, szaloncukorból egyre-inkább az ismert márkát választjuk. A jelenlegi bizonytalan gazdasági környezetben azonban- bár a gyártók továbbra is odafigyelnek a minőségre, – fennáll a veszélye, hogy a fogyasztók az olcsóbb termékek felé fognak fordulni.

Tovább olvasom »
adó, chipsadó, csokoládé, élelmiszer, kkv

Drágul a csoki!

piac-profit.hu

Mától éles a chipsadó, a népegészségügyi termékdíj gyakorlati hatását azonban még csak találgatni lehet. Az ÉFOSZ szerint félő, hogy az újabb adóteher ellehetetleníti a kis- és középvállalkozásokat, és munkahelyeket szüntet meg. Emellett inflációs nyomást gerjeszthet, csökkentheti az ÁFA bevételeket, erősítheti az ágazatban tevékenykedő vállalakozások versenyképességét jelenleg is erősen veszélyeztető feketekereskedelmet, így összességében a társadalomra és a gazdaságra is kártékony hatást gyakorolhat.

Tovább olvasom »
bor, csokoládé

Istenek eledele Bacchus kedvenc italával

Hírszerkesztő

A konyakmegy, a rumos csokoládé vagy a vodkás bonbon korai és máig népszerű előfutárai annak a napjainkban teret hódító új trendnek, amelyet a minőségi csokoládék és borok élvezetének társítása, összekóstolása jelent. Az azték istenek kedvenc eledele, a csokoládé és a görög istenek népszerű itala, a bor társításának ugyanis már hazánkban is egyre több rajongója van. Ez persze nem meglepő, hiszen mindkét termék hasonlóan mozgatja meg íz érzékeinket.

Tovább olvasom »