crm

crm, értékesítés, értékesítési tippek, hatékonyságnövelés, ügyfélkezelés

Így találjuk meg a jó ügyfeleket

piacesprofit.hu

Jelentősen hatékonyabb lehet az értékesítés, ha az időnket olyan érdeklődőkre szánjuk, akikből a későbbiekben valóban lehet vásárló. Hogy megtudjuk, kivel érdemes foglalkozni, minősítenünk kell a potenciális vevőket. Szakértőnk segít, hogyan!

Tovább olvasom »
crm, ginop, kkv informatika, kkv pályázat, uniós források, uniós pályázat

Felhőre is lesz uniós pénz

piacesprofit.hu

Számos GINOP pályázatot hirdetnek meg az év második felében, amelyek az infokommunikációs fejlesztésekre irányulnak. Miért érdemes pályázni? Miért érdemes egy kkv-nak egy CRM rendszer bevezetésén gondolkoznia?

Tovább olvasom »
adatbiztonság, cloud computing, crm, felhő, felhő informtatika, ügyfélkezelés

Ügyféladatok a felhőben? Megéri!

piacesprofit.hu

Napjainkban már elengedhetetlen, hogy legfontosabb alkalmazásait bárhol elérje okostelefonján vagy tabletjén. A legfontosabb és legérzékenyebbek közé tartozó ügyféladatok biztonsága és elérhetősége különösen fontos. Miért éri meg “kiszervezni”? Szakértőnk segít!

Tovább olvasom »
adminisztrációcsökkentés, crm, értékesítés, értékesítési tippek, hatékonyságnövelés, ügyfélkezelés

Mire jó valójában a CRM?

piacesprofit.hu

Egy vállalkozásban az egyik legnagyobb érték a pontos, naprakész ügyféladatbázis. Ahogy egyre több az ügyfél, úgy nő az igény egy átlátható, könnyen kezelhető rendszer bevezetésére is. Akár marketing, akár értékesítés, a papír fecnik ideje lejárt.

Tovább olvasom »
crm, értékesítés, hatékonyságnövelés, ügyfélkezelés

Hogyan segít a CRM az értékesítésben?

PP

Az értékesítőknek kiemelten fontos szerepe van egy vállalkozás életében, hiszen az ő feladatuk meggyőzni a potenciális vásárlókat arról, hogy valóban az adott cég termékeire van szükségük. Így az ő eredményességükön múlik a bevétel nagysága. De mit segíthet ebben a CRM rendszer? Szakértőnk elmondja!

Tovább olvasom »
crm, it a cégben, ügyfélkezelés

Egy kkv is nagyot robbanthat CRM-mel

piacesprofit.hu

Tévedés, hogy a modern ügyfélkezelési rendszerek csak a nagyvállalatoknak valók. A CRM ugyanis nemcsak szoftver, hanem az ügyfelekhez való hozzáállás magasabb szintjét jelenti. Ezt pedig már egészen kis cégméretnél is érdemes figyelembe venni.

Tovább olvasom »