Codecool

algoritmus, cambridge analytica, cégmarketing, Codecool, cpc, cpm, crane, cta, facebook, facebook csoport, google, hinora, hirdetés, kampány, kattintás, közösségi média, link, mark zuckerberg, marketing, organikus elérés, performance kampány, piac & profit, social media

Behalt az organikus elérés a közösségi médián?

Kriston László

A Cambridge Analytica botrány után a Facebook megváltoztatta algoritmusát és tulajdonképpen kinyiffantotta az organikus elérést, a fizetős hirdetések felé terelve a cégeket. Véget ért az ingyenebéd. Mit lehet most tenni? Erről is beszéltek a neves előadók a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
Codecool, hiányszakma, it, programozó

Félmilliót is kereshet egy junior programozó

piacesprofit.hu

Nem csillapodik a kereslet a megfelelően képzett junior programozók iránt a Codecool saját tapasztalatai szerint. Az eddig álláshoz juttatott kétszáz Codecool tanuló kezdőfizetésének elemzéséből úgy tűnik, hogy kielégíthetetlen a munkaadói oldal felvevőképessége. Még a tavaly végzettekénél is jobb fizetési feltételekkel helyezkedtek el a legutóbb kifutott végzős diákjai.

Tovább olvasom »
Codecool, informatika, it, programozó

Milyen programozókra van a legnagyobb kereslet?

piacesprofit.hu

Tizen-, huszon- és ötvenezres munkaerőhiányt emlegetnek az IT-iparban a szakemberek, de a hiány nem minden területen egyforma. Az informatikus-felnőttképzéssel foglalkozó Codecool közleményében bemutatta, milyen állásokra, mely cégek keresnek programozói szaktudással rendelkező szakembereket.

Tovább olvasom »