Címke cikkek


Véget vetnek a kamu állításoknak - új időszámítás jön a boltokban

Véget vetnek a kamu állításoknak - új időszámítás jön a boltokban 

Az Európai Unió új szabályozást vezet be, amely valódibbá és hitelesebbé teszi a termékek zöld címkézését, továbbá megbízhatóbb alapokat biztosít a zöld átállásnak.
Sok vállalkozás nem alkalmazza a tavaszal életebe lépett szabályozást

Sok vállalkozás nem alkalmazza a tavaszal életebe lépett szabályozást 

A tavaly megújított energiahatékonysági címkéket március elejétől az üzletekben is ki kell helyezni.
Mától új korszak kezdődött a boltokban

Mától új korszak kezdődött a boltokban 

Új és kötelező szabály lépett életbe márciustól, sok mindennapos háztartási gép új energiafogyasztási címkét kap. A változtatás célja, hogy a vásárlók a jövőben könnyebben ki tudják választani, melyiket érdemes megvenniük. Mit jelentenek a betűk? Miért nem kell megijedni, ha például csak „C” osztályba sorolt mosógépet talál valaki az adott üzletben? Konkrét válaszok a Tudatos Vásárlók Egyesületétől.
Hat dolog, amiben az élelmiszercímkék jobbá teszik az életünket

Hat dolog, amiben az élelmiszercímkék jobbá teszik az életünket 

Természetesnek vesszük, hogy az élelmiszereken információt találunk az adott termékről, nem törődve ennek hatalmas jelentőségével egészségünk és jóllétünk szempontjából. A címkék jelentik a garanciát, hogy tudjuk, mit vásárolunk, és hogy az milyen tápanyagokból, összetevőkből épül fel. Az élelmiszercímkék mesélnek a beltartalomról.
Rámehet az autója, ha nem figyel az új jelölésekre

Rámehet az autója, ha nem figyel az új jelölésekre 

Valamennyi európai uniós országban új, egységes üzemanyagcímkével kell ellátni a benzinkutak töltőoszlopait. Hazánkban a bevezetés fokozatos lesz, de mostantól egy ideig nem tanácsos reflexből nyúlni a töltőpisztolyért, mert könnyen akár többszázezres kárt okozhatunk a benzin és a gázolaj felcserélésével.
Ötszintű minősítési rendszer a zöld termékeknek

Ötszintű minősítési rendszer a zöld termékeknek 

Versenyelőnyre tehetnek szert azok a termékek, melyeknél a gyártók bizonyítani tudják és kihangsúlyozzák a marketingben, hogy környezetbarát módon állították elő őket, és alapanyagaik könnyen újrahasznosíthatók. Nő az ökotudatos fogyasztók száma, és nekik ilyen címkékre lesz szükségük, hogy eldöntsék, mely terméket veszik meg.
Egymás között hívhatjuk pálinkának

Egymás között hívhatjuk pálinkának 

A Magyar Pálinka Lovagrend megállapodott az erdélyivel arról, hogy a köznapi szóhasználatban használható legyen a pálinka megnevezés Erdélyben is, és mindkét lovagrend tagjai betartják a pálinkával kapcsolatos, mindenkor érvényes törvényi előírásokat.
Nem lehet eltitkolni a génmódosítást

Nem lehet eltitkolni a génmódosítást 

Az amerikai Szenátus elfogadta azt a törvényt, mely arra kötelezi a gyártókat, hogy a csomagoláson tüntessék fel termékeik GMO-tartalmát. Azok az alapanyagok viszont, melyek GMO-vetőmagból készültek, de feldolgozásukkor már nem tartalmaznak GMO-anyagot feltüntetés nélkül átcsúszhatnak a jogi kiskapun.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon  

Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Cégblog

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest  

A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek alapján a magyar gazdaság gyengébben áll a többi régiós országhoz képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo