chatbot

adatelemzés, adatvezérelt, algoritmus, arcfelismerés, chatbot, churn, facebook, gépi tanulás, jósol, lájkolás, lemorzsolódás, like, mesterséges intelligencia, piac & profit konferencia, prediktív, szoftver, üzleti analitika, vásárlói élmény

Jobban ismer téged az algoritmus, mint a feleséged

Kriston László

A gépi tanulásnak hála a mesterséges intelligencia algoritmusai képesek egyre nagyobb biztonsággal megmondani a fogyasztók holnapi viselkedését. Csak azok a cégek lesznek képesek fennmaradni a 2020-as években, melyeknek hozzáférése van ilyen tudáshoz és személyre tudják szabni az ajánlataikat. Erről is beszéltek az előadók a Piac & Profit Adat – Az új kincs című konferenciáján.

Tovább olvasom »
adatvezérelt marketing, algoritmus, chat, chatapp, chatbot, crm, márka, márkahűség, piackutatás, szoftver, technológia, ügyfélélmény, VIBER, whatsapp

A chatbot a leghatékonyabb eszköz

Kriston László

2018-ra úgy fogunk emlékezni, mint az áttörés évére, amikor a chatbotok végre betörtek a chatelőplatformokra. Nemcsak a nagyvállalatoknak éri meg használni őket, hanem a kkv-knak is. Erről is hallhattunk előadásokat a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
chatbot, csodafegyver, kép, keresés, marketing, mobil, online

Az új csodafegyver: a képalapú keresés

piacesprofit.hu

Nem érdemes sok szót vesztegetni arra, mennyire hatja át az internetet, a tágan értelmezett médiát és úgy általában az életünket a vizualitás. Látjuk mindannyian. Ömlenek a fotók, videók, animációk mindenhonnan: a kép előre jön, a szöveg háttérbe szorul. A keresésben is.

Tovább olvasom »
chatbot, marketing, robot

Mobil, messenger, chatbot: itt a marketing jövője

Kriston László

A laptop inkább munkaeszköz, de mindenütt máshol a mobil van a kezünkben. Értelemszerűen a marketingnek is ezen az eszközön kell elérnie az ügyfelet, a vásárlót. Hogyan érvényesül e terepen a közösségi média, a tartalommarketing, a tartalommutáció, a videók, a bannerek? A Piac & Profit Cégmarketing – 2018 című konferenciáján a marketingszakma neves szakemberei ismertették meglátásaikat és tanácsaikat.

Tovább olvasom »
boti, chatbot, megoldás, MI, ügyfélszolgálat

Boti ahol tud, segít

piacesprofit.hu

Az E.ON nemrég indította az éjjel-nappal rendelkezésre álló Chat Botit, a tanulékony chatbotot. Az új szolgáltatás célja, hogy az ügyfelek minél gyorsabban választ kapjanak kérdéseikre, illetve megoldást találjanak problémáikra.

Tovább olvasom »
bécs, chatbot, ügyfélszolgálat

Imádják a bécsiek BotTinát

piacesprofit.hu

BotTina a neve a bécsi energiaszolgáltató, a Wien Energie chatbotjának. A tavaly nyáron szolgálatba álló virtuális ügyfélreferens már több mint húszezer beszélgetést bonyolított le. Aki ragaszkodik hozzá, az természetesen kérhet helyette “igazi” ügyfélszolgálatost is.

Tovább olvasom »
algoritmus, chatbot, facebook, felhasználó, hírlevél, honlap, influencer, internet, közösségi média, kreativitás, lévai richárd, mark zuckerberg, márka, marketing, online, online marketing, social listening, social media, spam, y generáció, youtube

Nem árt résen lenni: új kihívások közösségi oldalak világában

Kriston László

Változik a közösségi média. Mark Zuckerberg megelégelte, hogy a Facebookot politikai tévhírek terjesztőjének látja a világ, ezért a platform új algoritmusa kevésbé kedvez majd a hírfolyamban a hirdetéseknek és újságcikkeknek. Vagyis kevesebb lesz a reklámfelület. Hogyan rúghatnak így labdába a cégek? Erre is keresték a választ a Piac & Profit Social Media – Változás! című konferenciájának előadói.

Tovább olvasom »
chatbot, csőd, fintech, mesterséges intelligencia, pénzügyek, szabályozás

Az egész pénzvilágot bedöntheti a mesterséges intelligencia

piacesprofit.hu

Új típusú kockázatok jelennek meg, ahogy a pénzügyi szektorban egyre szélesebb körben kerülnek bevezetésre a különféle automatizált, mesterséges intelligenciára alapuló szolgáltatások. A problémát nem a mesterséges intelligencia jelenti, hanem a pénzügyi intézményekre kiterjedő szigorú szabályozás hatáskörén kívül elhelyezkedő fintech vállalatok.

Tovább olvasom »