cégvezetők csúcstalálkozója

brand, branding, cégvezető, cégvezetők csúcstalálkozója, hitelesség, márka, média, menedzser, personal branding, reklám, serényi jános, személyes márka, vállalkozó

A cégvezető kötelessége a personal branding

piac-profit.hu

Itthon még kevés cégvezető tudja, hogy önmagát is fel kell építenie, mint egy brandet. Pedig nyugaton egyre nagyobb a keletje a személyes márka építésnek. Versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható és hiteles figura – mondta Serényi János kommunikációs szakember a Piac & Profit Cégvezetők Csúcstalálkozója 2017 konferenciáján.

Tovább olvasom »
brand, cégvezető, cégvezetők csúcstalálkozója, elbocsátás, felszámolás, márka, márkaépítés, marketing, munkaerő megtartás, munkaerőhiány, munkáltatói márka, munkavállaló, pr

B2B és B2C helyett jön a H2H

piac-profit.hu

A cég renoméja fontosabb, mint valaha, a termék helyett egyre inkább az emberre kell koncentrálni – mondták a Cégvezetői Csúcs 2017 konferencia előadói. A negatív vélemények nemcsak a fogyasztói oldalon gyengítik egy vállalkozás pozícióját, de a munkaerővonzó erejét is elveszik. Ez pedig komoly gond, hiszen amúgy is munkaerőhiány van Magyarországon.

Tovább olvasom »
cégvezetők csúcstalálkozója, PP konferencia, trendek

Mit hoz a jövő a stabil kis- és középvállalatoknak?

PP

Merre tart 2017-ben az üzleti világ? Melyek a figyelemre érdemes újdonságok a kommunikációban, a befektetésben? Milyen ma az eredményes vezető? Hogyan kell változni és változtatni, hogy ne maradjunk le a világban zajló átalakuláshoz képest? Vitassa meg a cégvezetők számára létfontosságú témákat az Önhöz hasonló, sikeres felelős vezetők éves konferenciáján, 2017. április 27-én, a Cégvezetők Csúcstalálkozóján!

Tovább olvasom »
bojár gábor, cégvezetők csúcstalálkozója, jó vezető, sikeres vezető, sikersztori, vezetői szerep

Nagy baj, ha a főnök mindent jobban tud

Timár Gigi

A jó főnököt az mutatja meg, hogy mit képes kihozni az embereiből. A cég érdekében a saját hiúságát alá kell rendelnie az alkalmazottakénak – mondta a Piac & Profit által szervezett Cégvezetői Csúcs konferencián Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója, aki igazán tudja, hogyan fejleszthet igazán nagy céget egy vezető.

Tovább olvasom »
burn-out, burnout, cégvezetők csúcstalálkozója, értékrend váltás, karrier, kiégés, menedzsment, pszichológia, szervezetfejlesztés, teljesítménymérés

Egy cég éppúgy kiéghet, mint az ember

Kriston László

Nemcsak az embereknek van vitalitása, hanem a cégeknek is, hiszen emberek csoportjából áll. Az emberi kiégésből következik a szervezeti kiégés. A színészből vezetői coach-csá avanzsált Borbély László szerint nemzetközi szinten a kiégés a legnagyobb probléma a cégek életében és ez képezi a szervezetfejlesztés legnagyobb akadályát.

Tovább olvasom »
cégfejlesztés, cégvezetők csúcstalálkozója, elvándorlás, fenntartható növekedés, hr, karrier, külföldi munkavállalás, munkaerő, munkaerőhiány, szakemberhiány, versenyelőny

20. századi módszerekkel próbálunk túlélni

piacesprofit.hu

A motivációhiány a céges növekedés nagy kerékkötője. És a munkaerőhiány. A magyar gazdaság versenyelőnye, hogy itt olcsóbb a munkaerő, nem lesz tartható, 21. századi leadership módszerekre kell váltanunk mielőbb – mondták szakértők a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.

Tovább olvasom »
cégvezetők csúcstalálkozója, etikus vállalat, felelős vállalat, felelős vállalkozás, hatékony cégvezetés, üzleti etika, üzleti etikai díj, vállalatok társadalmi felelősségvállalása

Nem luxus, a siker alapja az etika

kfarkas

Nincs ellentét a vállalkozások és a társadalom érdekei között – hangsúlyozták a Cégvezetők Csúcstalálkozóján felszólaló szakemberek. Valójában hosszú távon csak azok a cégek lesznek sikeresek, amelyek etikusan működnek. Ezt várják a fogyasztók és a partner vállalatok is.

Tovább olvasom »
brand, céges kommunikáció, cégvezetők csúcstalálkozója, facebook, hatékony kommunikáció, hírnév, internet, jó példa, kommunikáció, márka, marketingkommunikáció, pr, reklám

Ha kihagyunk egy napot, lehet, hogy már bukta van

piacesprofit.hu

A fogyasztó napjainkban szkeptikus, igényes és jól informált. Átláthatóságot és láthatóságot vár el a márkáktól. Az internetes közbeszéd decentralizált és villámgyorsan nagy károkat tud okozni egy márka renoméjának, mondta Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum társelnöke, a Capital Partners alapító-ügyvezetője a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.

Tovább olvasom »
cégvezetők csúcstalálkozója, forrásbevonás, kockázati tőke, tőzsde, tőzsdei bevezetés, uniós pályázatok

Honnan lesz pénz a nagy ugráshoz?

kfarkas

Az NHP és a Jeremie-program kifutásával sem maradnak forrás nélkül a beruházni kívánó magyar cégek. Minden eddiginél több uniós forrás érkezik hazánkba, a kockázati befektetők sem tűnnek el, és a tőzsdén is érdemes körülnéznie a magyar kkv-knak – mondták el a szakértők a Piac & Profit által rendezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.

Tovább olvasom »
cégvezetők csúcstalálkozója, gazdasági növekedés, PP konferencia, versenyképesség, Vértes András

Kilátásban a növekedés, de nagyok a kockázatok

kfarkas

A harmadik negyedévben nőhet a magyar gazdaság, ezt az uniós pályázatok gyorsabb kiírása is támogathatja. Ugyanakkor komoly globális kockázatok jelentek meg, amelyek nem csak Magyarországra jelentenek veszélyt – mondták a szakemberek a Piac &Profit által szervezett első Cégvezetők Csúcstalálkozóján.

Tovább olvasom »