cégfejlesztés

boldogság, cég, cégfejlesztés, hatékony cégvezetés, humán erőforrás, humántőke, innováció, intellektuális tőke, motiváció, szervezetfejlesztés

Nem szabad elhanyagolni a munkaerőt

Kriston László

Energetizáltak vagy enerváltak a munkavállalóid? Nagy mértékben ezen fog múlni az üzleti sikered. A humántőke fontosságáról, a munkavállalókkal való bánásmódról árultak el praktikus tanácsokat a Piac & Profit Szervezetfejlesztés – 2018 konferenciájának neves előadói.

Tovább olvasom »
akvizíció, cégfejlesztés, céginformáció, cégvásárlás, ebitda, egyesülés, értékesítés, fizetési fegyelem, fúzió, gdp, kiberbiztonság, konferencia, növekedés, organikus növekedés, piac & profit

Organikusan vagy akvizícióval növekedjünk?

Kriston László

A kkv-k adják Magyarország GDP-jének 70-75 százalékát, és a hazai munkaerő közel felét alkalmazzák. Sokuknak nincsenek világos fogalmaik arról, hogyan szeretnének vagy tudnának növekedni. A Piac & Profit A növekedés csapdái 2017 című konferencián ehhez kínáltak fogódzókat és szempontokat a szakemberek.

Tovább olvasom »
cégfejlesztés, cégutódlás, cégvezető, család, családi vállalkozás, generációváltás, kkv, konferencia, menedzser, munkavállaló, növekedés, organikus növekedés, piac & profit, szervezetfejlesztés, üzlettárs

Cégutódlás: bevegyük a gyereket a vállalkozásba?

Kriston László

Nyugdíjba vonulnának a rendszerváltás után vállalkozásba kezdő cégvezetők. Szakértők azt mondják, hogy az alapító inkább ne vegye be a gyerekét a cégbe, bízza profi mendedzserre a vezetést. A többség mégis hajlik a nepotista megoldásra. Erről is szó esett a Piac & Profit A növekedés csapdái 2017 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
amazon, apple, cégfejlesztés, digitális gazdaság, dolgok internete, e-kereskedelem, együttműködés, jövő, m2m, p2p, technológia, verseny, verseny 2.0

Több lóra tesznek a nagyok a túléléshez

Kriston László

A technológiai fejlődés villámgyors. Úgy száguld, hogy a nagyvállalatok sem tudják eldönteni, melyik megoldásba fektessenek, így többfelé próbálkoznak, hátha valamelyik befut. Nem ágazatokban kell gondolkodni, mert azok nem jellemzik kellőképpen a termelési folyamatokat. A termékfunkció számít és az, hogy találkozik-e a vevő igényeivel .Szakkifejezés is van már erre. Platformagnosztikus cégeknek hívják az ilyeneket. Nekik van esélyük a fennmaradásra.

Tovább olvasom »
amerikai elnökválasztás, bkik, cégfejlesztés, kampány, lapajánló, magazin, munkaerőpiac, növekedés, nyugdíj, robot, robotika, ttip

Jön a verseny

PP

Külsejében és tartalmában is új a Piac & Profit magazin! Trendek, elemzések, továbbra is objektíven és politikamentesen. A friss lapszámban többek között agrártrendeket vettünk górcső alá, elemeztük a kisvállalatok növekedésének korlátait, foglalkoztunk a nyugdíj és öngondoskodás kérdésével a TTIP-vel és a robotok munkaerőpiaci megjelenésével is sok már érdekes és hasznos téma mellett.

Tovább olvasom »