céges kommunikáció

céges kommunikáció, munkaerőhiány, munkáltatói márka, toborzás

Az első benyomás megismételhetetlen

piacesprofit.hu

A munkaerőpiacon várhatóan 2019-ben is fokozódik a nyomás a vállalatokon. A problémát azonban szakértőnk szerint nem feltétlenül a szűkös kínálat okozza, hanem inkább az, hogy a régi toborzási technikák már egyszerűen nem működnek az új kommunikációs csatornák világában.

Tovább olvasom »
blog, blogger, brand, céges kommunikáció, fiatal, influencer, internet, kampány, közösségi média, márka, marketing, social media, vlog, vlogger, z-generáció

Az influencereké a jövő?

Kriston László

A Z generációnak már nem azok a hírességek jelentik a viszonyítási pontokat, akik valamilyen szakmai siker alapján válltak ismertté. A fiataloknak a YouTube-sztárok és a vloggerek az elsődleges véleményformáló személyiségek. Ezért közösséget kell építenünk elsősorban, nem márkát. A közösség fogja erősíteni a márkát. Erről is szó esett a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, fenntartható üzlet, fenntarthatóság, kávé, kommunikáció, marketing, ökológiai lábnyom, újrahasznosítás, video

Megértik a fogyasztók, hogy mi a fenntartható termék?

Kriston László

Minden marketinges tudja, hogy a vásárlók egyszerű üzeneteket akarnak, főleg, hogy egy túl zajos, túlinformált világban élnek. De az igazán fenntartható termékek és eljárások megértetése nem egyszerű dolog. A fenntarthatóság ritkán egyszerű képlet, hiszen összetett termelési folyamatokat, környezeti hatásokat és összefüggéseket feltételez.

Tovább olvasom »
beosztott, céges kommunikáció, cégvezető, konfliktuskezelés, munkahelyi konfliktus, munkahelyi stressz, munkaidő beosztás, szerepkörök

A konfliktuskezelés hallgatással kezdődik

piacesprofit.hu

A legtöbb ember nem szereti a konfliktusokat, viszont azok elkerülése még nagyobb nehézséget okoz. Mind a munkahelyi, mind a személyes problémák és nézeteltérések megfelelő kommunikációval kezelhetőek, de egyáltalán nem mindegy, hogyan! Íme, 4 tipp Debra Bentontól, az Entrepreneuer.com szerzőjétől.

Tovább olvasom »
bizalom, céges kommunikáció, együttműködés, menedzser, szervezeti kultúra

Így építsen bizalmi kultúrát

piacesprofit.hu

Nem titok, hogy a vezető személye az egyik legfontosabb egy vállalat irányításában, az általa kialakított értékek határozzák meg a munkatársak minőségi, lojális együttműködését. Az igazi művészet valójában abban rejlik, hogy mindez hogyan érthető el. Íme, 3 tipp Chris Oberbecktől, az Entrepreneuer.com vendégszerzőjétől arra, hogyan építhetsz bizalmi kultúrát vállalkozásodban:

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, felelős vállalat

Nem csak a részvényár, a társadalmi értékteremtés is fontos

piacesprofit.hu

A részvényesi érték mellett ma már egyre nagyobb szerepet kap a társadalmi és környezeti értékteremtés a vállalatok életében. Ennek érdekében a Capital Communications stratégiai kommunikációs ügynökség impact branding néven új kommunikációs szolgáltatást indított. Az ügynökség a befektetők által egyre szélesebb körben alkalmazott impact investing célját és kritériumait ültette át a branding és a vállalati kommunikáció területére.

Tovább olvasom »
buyer persona, céges kommunikáció, facebook, ügyfélszolgálat, vásárlók megtartása, vevőkapcsolat

Segítsünk dönteni a vevőnek!

piacesprofit.hu

A lényeg: az ügyfelünk kerüljön egyre közelebb hozzánk a vásárlási folyamat során, érezze, hogy különleges, egyedi, ő van a figyelem középpontjában. Ebből a megfigyelésből alakult ki az a filozófia, amely módosította, illetve kiegészítette a marketinget, és fogalmát egyfajta kapcsolatmarketing-definícióvá változtatta. Alapfeltétele – a vásárlási folyamatot egyfajta interakcióként értelmezve – az ügyfelek minél jobb megismerése, és hogy az ügyfélutat és az ügyfelek számára nyújtott élményt egységes rendszerként kezeljük.

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, facebook, Facebook-fiók, közösségi média, krízis és túlélés, kríziskommunikáció, válságkommunikáció

Mit tehetnek a Facebook oldalak kezelői krízishelyzetben?

piacesprofit.hu

A BKK+T-Systems botránnyal kapcsolatos leglátványosabb reakciók Facebookon érkeztek, ez nem egy közösségi médiás válsághelyzet. Ez egy tipikus krízis, aminek a Facebookra is van hatása. De ezt nem lehet a Facebookon megoldani. Ott csak közvetíteni, erősíteni, vagy éppen finomítani lehet, ha a döntéshozók megtalálták a helyes (hiteles) stratégiát.

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, facebook, hatékony kommunikáció, közösségi média, közösségi oldal

Ne a Facebook szakin spóroljunk!

Piac & Profit Kiadó Kft-2

A Facebook mára annyira bevett üzleti kommunikációs csatornává vált, hogy ha még nem készített céges Facebook profilt, hamarosan akkor is fog. Van aki már az első lépéseket, a kezdő posztokat is szakértőre bízza, ám van aki csak akkor lép, ha valami gond van. Miért éri meg profi segítséget kérni? Elmondjuk.

Tovább olvasom »