brandépítés

brand, brandépítés, marketing, storytelling, tartalommarketing

Sztori: a szükséges plusz

Kriston László

Mi kell ahhoz, hogy egy termék elterjedjen, egy szolgáltatás jelenséggé váljon? Az, hogy megoldja a fogyasztó problémáját, amivel hálát, sőt kultikus rajongást vált ki. A minőség önmagában kevés, a terméknek egy sztoriba kell illeszkednie, és a cégeknek ezt kell kommunikálniuk. Az üzleti siker kulcsa napjainkban a történetmesélés.

Tovább olvasom »
brand, brandépítés, kampány, márka, márkaépítés, online marketing, social listening

2018: az év, amikor a Nutella kenyérre kente a magyar internetet

piacesprofit.hu

A weben minden IS szóba kerül. Az emberek megosztják véleményüket — online és offline egyaránt, akkor is, ha nem kérdezik őket. Mindezekből különleges, őszinte, és stratégiába építhető tudás meríthető, amennyiben valaki odafigyel rájuk. A SentiOne feldolgozta a márkák kapcsán felmerülő releváns és publikus tartalmakat, miről és mennyit beszéltünk a neten.

Tovább olvasom »
brand, brandépítés, etikus üzlet, kommunikáció, konferencia, márka, márkaüzenet, narratíva, piac & profit, problémamegoldás, szolgáltatás, történetmesélés

A legjobb márkák az érzelmeinkre hatnak

Kriston László

Nem igazán racionális döntés az, hogy mely márkákat szeretjük. A brand ma nem más, mint élmény. Az élményt pedig történetekkel kell megteremteni, nem érveléssel. Mert az érvek rögtön ellenállást szülnek, vitahelyzetbe tesznek. Ha viszont mesélünk, az emberi lélek egy mélyebb, irracionálisabb, emocionálisabb alapú rétegét érintjük meg. Az élelmes cégek és cégvezetők az érzelmeken keresztül közelítenek meg minket. Erről is szó esett a Piac & Profit Brandépítés – 2018: Híres legyél, ne hírhedt! című konferenciáján.

Tovább olvasom »
beszéd, Bocsánatkérés, borbély lászló, brandépítés, cég, cégvezető, hírnév, jeff bezos, jóhír, karizma, KFC, márka, mosoly, personal branding, pletyka, reputáció, reputációmenedzsment, selfie, serényi jános, stressz, személyes márkaépítés, szereplés, sztár, Tóth Tamás, válság, y generáció, z-generáció

Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető

Kriston László

Celeb-központú társadalomban élünk. A fogyasztók egyre inkább mogulok, cégvezetők, feltalálók alakjaihoz társítják az egyes márkákat és termékeket. Csak azok a vállalkozások nőhetik ki magukat igazán és tehetnek szert tartósan sikerre, amelyeknél a cégvezető is nagy kaliberű. Olyasvalaki, aki képes véleményvezérré, illetve a maga szakterületén sztárrá válni. Erről is beszéltek a Piac & Profit Brandépítés – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
brandépítés, internet, közösségi média, social listening, social media

Kihallgatják a netet

Szeicz András

Márkánk sikeréhez muszáj ismernünk, kik és hogyan nyilatkoznak róla az interneten. De az egyszerű megfigyelés ma már kevés. A social listening ennél többet jelent, ez a közösségi média csatornáinak monitorozása és a kinyert adatok elemzése a márkánk, versenytársaink, termékünk és az üzleti környezetünk szempontjából.

Tovább olvasom »
brandépítés, branding, etikus cég, kkv konferencia, márkaépítés, önbizalom, személyes márka, y generáció

Az igazi márkaépítés értékközvetítésről szól

Szeicz András

Brand nélkül csak egy árucikk vagyunk. A branding ma elsősorban emberekről, élményekről és történetekről szól. De legfőképp értékközvetítésről. Cégünk értékeit a vezető, a munkatársak, a termék és a szolgáltatás együtt adják és formálják. A Piac és Profit Brandépítés 2017 konferenciáján a szakemberek különböző nézőpontok alapján mutatták be, hogy mit is jelent manapság a márkaépítés.

Tovább olvasom »
brandépítés, énmárka, márkaépítés, márkanév, networking, személyes márka

Szelfibrand

Kriston László

Sosem ártott, ha valaki jókor volt jó helyen. Az offline jelenlét napjainkban kiegészült az online szerepléssel. Talán sosem állt ilyen széles eszköztár rendelkezésünkre a személyes márkánk építésére, mint most. De az élet valóban csak népszerűségi verseny? A mindenáron való tetszés hajszolása helyett nem inkább az értékek közvetítése a cél?

Tovább olvasom »
boldog munkavállaló, brand, brandépítés, emberi erőforrás, kkv, munkáltatói márka, új kolléga

A jövő záloga

piacesprofit.hu

Az a cég, amelyiknek nem mindegy, hogy ki lesz nála új kolléga, nem úszhatja meg, hogy ne foglalkozzon a munkáltatói márkájával. Hogyan hozhat létre egy kisvállalkozás munkáltatói márkát, és találhatja meg azokat a pontokat, amelyekre felépítheti azt?

Tovább olvasom »
brandépítés, branding, céges honlap, design, honlapok, márkaépítés, tervezőgrafika

Mit ad a dizájn?

Szeicz András

Sok kkv életében a dizájn a mai napig a prioritási lista vége felé áll, pedig ha jó, az komoly versenyelőnyt jelent. A megjelenés nemcsak a szépségről, átláthatóságról és a felhasználói élmény fokozásáról szól, hanem sokat elárul szervezetünk gondolkodásáról és versenyképességéről is.

Tovább olvasom »
alkalmazások, android, brand, brandépítés, design, márkaépítés, mobil trendek, mobilalkalmazás, reszponzív honlap

Alkalmazásokkal kell alkalmazkodnunk a változó világhoz

Szeicz András

Akár egy nagyobb vállalatot irányítunk, akár csak most vágtunk bele egy kisebb cég vezetésébe, számolnunk kell azzal, hogy a saját mobilalkalmazás létrehozása lassan elengedhetetlen része ismeretségünk és márkánk felépítésének. A világ legnagyobb közösségi oldalának statisztikáiból jól kiolvashatóak a mai trendek: 1,9 milliárd ember van fent a Facebookon, ebből 1,15 milliárd naponta használja a Facebook mobilalkalmazását is, és egyre többen vannak, akik csak mobilon használják a közösségi oldalt. A fiatalabb generáció tagjai már többet nézik az okostelefonjukat, mint a tv-t, a vállalkozóknak pedig alkalmazkodniuk kell a változó világhoz.

Tovább olvasom »