bormarketing

bormarketing, gasztrokultúra, gasztronómia, hegyközösségek, márkaépítés

Lendületet adnának a magyar bor- és gasztrokultúrának

piacesprofit.hu

2017 júniusától új alapokra került a bor- és gasztromarketing irányítása a Magyar Turisztikai Ügynökségnél (MTÜ) annak érdekében, hogy a szakmával szorosabb együttműködés jöhessen létre olyan kulcsprojektek kapcsán, mint amilyen a turisztikai országmárka kialakítása is. Az MTÜ a nyáron intenzív munkába kezd: mind a hat borrégióba ellátogat a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával közösen az ügynökség szakmai rendezvénysorozata, létrejön az új egységes borarculat, információs portál indul a magyar borról, de idén második alkalommal megrendezésre kerül a Budapesti Borbár Túra is.

Tovább olvasom »
borászat, bormarketing, mnkh

Közös exportstratégiával célozzák a külpiacokat a Kárpát-medence magyar borászai

piacesprofit.hu

A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) a Junibor Fiatal Borászok Egyesületének szakmai támogatásával első alkalommal rendezi meg a PANNON VINERSITAS Szabadegyetem elnevezésű szőlész-borász rendezvényt. Az esemény kiemelt célja, hogy elősegítse a Kárpát-medence fiatal magyar borászai közötti tapasztalatcserét, a szakmai ismeretek bővítését, az export célú összefogást, valamint közös, piacképes árualapok kialakítását.

Tovább olvasom »
borászat, bormarketing, sikersztori

Trend a lelke mindennek

piacesprofit.hu

Egy kerékpár és egy tábla jelzi Zánka felől, a 71-es úton, hogy barátom, ha felhajtasz a Tagyon Birtokra, azonnal ingyen fröccsöt vagy bodzaszörpöt kapsz! És ki tudna ellenállni a csábításnak egy jó kis tekerés után! Ami pedig ott vár, az a pazar kilátás, a teljes nyugalom, a színes plédek a fűben és a páratlan helyi borok…

Tovább olvasom »
afrika, borászat, bormarketing, szőlőtermesztés

Magyar szőlő terem Afrikában

piacesprofit.hu

Sok mindent tanulhatnak a magyar borászok a dél-afrikai termelőktől hozzáállásban, technológiában és marketingben is, ám Magyarország különleges adottságai lehetővé teszik, hogy az újvilági boroknál érdekesebb, egyedibb és izgalmasabb borok szülessenek – állapította meg egy hazai borászdelegáció, miután ellátogatott a legjobb dél-afrikai pincészetekbe, sőt, az ottani szüretből is kivette a részét.

Tovább olvasom »
borászat, bormarketing, kkv pályázat

Nagy lehetőség kis borászatoknak

piacesprofit.hu

Külföldön fogják bemutatni azt a borcsomagot, amelyet Cégér-Ab Ovo néven a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM), valamint a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) által kis borászatok számára meghirdetett pályázat nyerteseinek tételeiből állítanak össze.

Tovább olvasom »
borászat, bormarketing, magyar termék

Továbbra sem a minőségi bor éri meg igazán

piacesprofit.hu

Konzervatív, de változik a magyar borízlés: feljövőben vannak a fehérborok, de a fogyasztók továbbra is a vörös édes asztali borokat kedvelik, ezek pedig nem a minőségi kategória képviselői – mondta az Agrár Marketing Centrum (AMC) vezérigazgató-helyettese egy soproni szaktanácskozáson.

Tovább olvasom »
borászat, bormarketing, mezőgazdaság

880 millió forint bormarketingre

kfarkas

Összesen 3 millió euró áll rendelkezésre 2013 és 2016 között a magyar borok promóciójára Japán, az Egyesült Államok, Kína, Oroszország és Kanada piacán. Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter erre vonatkozó rendelete a keddi Magyar Közlönyben jelent meg.

Tovább olvasom »