blogolás

blogolás, content, digitális marketing, online áruház, seo, tartalomgyártás, tartalommarketing, webshop

Webshopot indított? Öt eszköz a sikerhez. Első rész.

Szeicz András

Elindította vadiúj, csini online áruházát. Szép a design, egyedi a logó, logisztika, könyvelés pipa. Ugyan névadáskor figyeltek arra, hogy könnyen megtalálható legyen az oldal, ez mégse lett elegendő a sikerességhez. De jó alapokra könnyű építeni, íme néhány eszköz, amivel megtolhatja szekerét. Cikksorozatunk első része a tartalomról szól.

Tovább olvasom »
bíróság, blogger, blogolás, jog, jogsértés

A blogger is felel, ha jogot sért

piacesprofit.hu

Az első blogok 15-16 évvel ezelőtt jelentek meg Magyarországon és sokáig nem volt egyértelmű megítélésük, a rajtuk keresztül elkövetett esetleges jogsértések elbírálása. Ráadásul, a bíróságok számos esetben ellentétes ítéleteket hoztak. A gyerekbetegségek kinövése után napjainkra sokat tisztult a helyzet: bár a blog főszabály szerint nem professzionális médiatermék, a jogsértő tartalmak kapcsán a polgári és büntetőjognak is van „mondanivalója”.

Tovább olvasom »
blogolás, digitális tartalom, facebook, közösségi média, marketing, megosztás, poszt, social media, tartalomgyártás, twitter

Az elmúlt év negyvenezer legsikeresebb social-média tartalma

piacesprofit.hu

A LinkedIn készített egy közösségi média marketing tartalom-kutatást, amelyben megvizsgálta az elmúlt év 40.000 legsikeresebb tartalmának sajátosságait. Wow! Mikor megláttam, hogy az eredményeket közzétették, remegő ujjaim megcsúsztak néhányszor a billentyűzeten, mialatt átnavigáltam magam az e-mailből a cikkre — és most csak picit túloztam.

Tovább olvasom »
blog, blogolás, brand, cégmarketing, facebook, instagram, közösségi média, LinkedIn, márkaépítés, marketing, marketinggyakorlat, Piac & Profit Cégmarketing – 2017 konferencia, piac és profit, piacesprofit.hu, tartalommarketing, trend, versenyelőny, versenyhátrány

Cégmarketing trendek 2017-ben – aki nem követi, versenyhátrányba kerül

piacesprofit.hu

Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani – tartja a mondás. A nehéz piaci körülmények között pedig különösen igaz, jó marketing nélkül nagy eséllyel lehúzhatjuk a rolót. Azonban ez a terület manapság olyan gyorsan változik, hogy cégvezető legyen a talpán, aki követni tudja a trendeket. A Piac & Profit június 22-i konferenciáján a legjobb szakértők segítségével egy nap alatt áttekinthet mindent, a Facebook kommunikációtól a személyes márkaépítésig!

Tovább olvasom »