black friday

black friday, e-kereskedelem, felmérés, gki, karácsonyi szezon, online áruházak, online értékesítés, webáruház

Száguld az e-kereskedelem, de már látszik a vége

piacesprofit.hu

A forintban kifejezve mintegy 310 milliárdos online piac, 2016-ban arányaiban háromszor gyorsabban bővült a teljes hazai kiskereskedelemnél, a jelenlegi növekedési ütem korlátai azonban már látszanak – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei első felméréséből.

Tovább olvasom »
black friday, értékesítés, online vásárlás

Jól járt, aki rágyúrt a Fekete Péntekre

piacesprofit.hu

Az eNET kutatása szerint idén közel 2,1 millió felnőtt internetező vásárolt a Fekete Pénteken. Nemcsak az online, hanem az offline, hagyományos üzletekben hirdetett akciók is népszerűek voltak. Elsősorban játékokat, ruhát, számítástechnikai eszközöket és konyhai termékeket vettek az akciókat kedvelők. A netezők 30%-a ma már tudatosan készül erre a napra. Minden ellenérzés dacára idehaza is hagyománnyá válik a Black Friday.

Tovább olvasom »
black friday, e-kereskedelem, fekete péntek, karácsonyi szezon, online értékesítés, online kereskedelem, ünnepi szezon, webáruház, webshop

Erősen sikerült a szezon rajt

piacesprofit.hu

Idén minden eddiginél koncentráltabban indult az ünnepi szezon az e-kereskedelemben: a webáruházak 54%-a készült akciókkal a múlt heti Fekete Péntekre. Az óriási láznak pedig úgy tűnik meg is lesz a hatása: a kereskedők 18%-os bővülést várnak az idei ünnepi szezontól – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből.

Tovább olvasom »
black friday, fogyasztóvédelem, garancia, karácsonyi szezon

Most vásárol karácsonyra? Ellenőrizze, meddig viheti vissza!

piacesprofit.hu

Itt a Black Friday: a mai napon kezd magasba szökni az adventi bevásárlási láz. Főként az időszak elején megvásárolt termékek esetében okozhat gondot, hogy az ajándékba vásárolt árut a fogyasztók karácsony után esetleg már nem vihetik vissza. Mivel hibátlan termék visszavételére általában semmilyen jogszabály nem kötelezi a kereskedőt, igen eltérő gyakorlat alakult ki az egyes termékfajtákat kínáló üzletláncoknál. Ebben segítünk eligazodni a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete (FOME) és a CP Contact közös kutatásának segítségével.

Tovább olvasom »
black friday, fekete péntek, karácsonyi szezon, online kereskedelem, ügyfélélmény, ügyfélszerzés, ügyfélszolgálat, vevőszerzés

Ne csak egyetlen napról szóljon a Black Friday

kfarkas

Az idei Black Friday a szakemberek várakozásai szerint még a tavalyinál is nagyobb durranás lehet a kereskedelemben. Az akciókkal, leárazásokkal becsábított fogyasztók tömegeinek azonban hosszú távon is hasznát veheti egy vállalat. Mutatjuk, hogyan!

Tovább olvasom »
black friday, céges karácsony, e-kereskedelem, fekete péntek, online kereskedelem

A magyarok is ráharaptak a Black Fridayre

piacesprofit.hu

Egyre nő a magyar online kiskereskedelemben a Black Friday jelentősége. Bár csak néhány éve gyűrűzött be hazánkba az amerikai szokás, népszerűségét jól mutatják a Google-keresések növekvő számai, valamint a gomba módjára szaporodó, különleges hazai Black Friday akciók.

Tovább olvasom »
black friday, fekete péntek, karácsonyi szezon, kkv marketing, marketing tippek, spórolás, ünnepi szezon

Spórolós tippek a Fekete Péntekre

Timár Gigi

A kisvállalkozások nem tudnak akkora kedvezményekkel harcba szállni a vásárlók figyelméért a Fekete Pénteken, mint a nagyvállalatok. De nem is kell! Van pár tippünk, hogy az extra árak helyett mit kínálhat a vásárlási őrület napján.

Tovább olvasom »
black friday, értékesítés, marketing, online kereskedelem

Már most gyúrjunk a Black Friday-re

kfarkas

Az idei év bővelkedett olyan eseményekben, amelyek felpörgethették az eladásokat a kiskereskedelemben, gondoljunk csak a foci-EB-re, az Olimpiára, a most zárult iskolakezdési akciókra. De máris kopogtat a következő nagy esemény, a Black Friday, amivel kezdetét veszi az ünnepi szezon a boltokban – és érdemes már most készülni rá.

Tovább olvasom »
black friday, online kereskedelem, online marketing

Nem csak karácsonykor lehet ám eladni

piacesprofit.hu

Tény, hogy az online értékesítésben is a karácsonyi szezon a legerősebb, de a tavalyi Black Friday megmutatta, hogy kiemelt napokra érdemes rászervezni a szezon előtt és esetleg után is. A Webshop Experts kampánynaptárának segítségével adunk néhány tippet, mikorra lehet időzíteni az idei kampányokat.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor