Bizalomépítés cikkek


Hatékony bizalomépítés az e-mail aláírás segítségével

Hatékony bizalomépítés az e-mail aláírás segítségével 

Bizalom nélkül elképzelhetetlen akár egyetlen üzletkötés is, hosszabb távon pedig a sikeres működésre sincs esély. A hatékony bizalomépítéshez pedig kifejezetten praktikus és bárki számára elérhető eszköznek számít az e-mail aláírás.
Hogyan alakítsunk ki bizalmat az online térben?

Hogyan alakítsunk ki bizalmat az online térben? 

A bizalom nem alakul ki magától, tenni kell érte! Vannak bevált módszerek a személyes interakció kapcsán, de hogyan építsünk bizalmat az online térben? Szakértőnk válaszol.
Te elmennél valakivel moziba, akit még sosem láttál?

Te elmennél valakivel moziba, akit még sosem láttál? 

Létezik egy vásárlásgenerátor, amit, ha használni kezd egy cég, akár meg is duplázhatja a bevételét. Ráadásul sok cég még csak nem is tud róla, nem használja, így igen tetemes piaci előnyre tehet szert az, aki beveti a titokzatos vásárlásgenerátort, ami nem más, mint a bizalom - hívta fel a figyelmet Kocsis Zoltán, vizuális marketing szakértőnk.
Hét rettegett mumus az értékesítésben

Hét rettegett mumus az értékesítésben 

Idegen emberek megszólításától a tényleges eladásig több félelem keseríti és nehezíti az értékesítők mindennapjait. Egy félelem egy hivatásban is bőven sok, itt azonban 7 „mumus” is gátolja a valódi eredményeket. Az ok egyértelműen az emberekkel történő bánásmód készségeinek hiánya.
10 értékesítésgyilkos szokás

10 értékesítésgyilkos szokás 

Ha nem pörög az üzlet, hajlamosak vagyunk mindent okolni a vevőktől a gazdaság állapotán át az időjárásig. Pedig sokszor magunk vagyunk a saját legnagyobb ellenségünk. Jobb szembenézni vele, hogy le tudjunk számolni az értékesítés gyilkos szokásokkal.
A versenyelőny annál van, aki az információt adja

A versenyelőny annál van, aki az információt adja 

Az internetes értékesítés egyik fő nehézsége, hogy kisebb kereskedőként elveszhetünk a nagy zajban. A komoly szakértői tartalom, saját blog lehet a módszer, ami segít láthatóvá és hitelessé válni.
Ha már küzdöttünk a látogatóért, tartsuk is meg

Ha már küzdöttünk a látogatóért, tartsuk is meg 

Sok időt, energiát és pénzt áldoznak a vállalkozások arra, hogy különféle online marketing stratégiákkal minél több potenciális ügyfelet becsábítsanak a céges weboldalukra. Mindez azonban mit sem ér, ha az ügyfél csak körülnéz, de visszaretten – hívta fel a figyelmet szakértőnk a Piac & Profit által szervezett konferencián.
A szervizben a bizalom a lényeg

A szervizben a bizalom a lényeg 

A megkérdezettek 74 százaléka választja a kisebb, márkafüggetlen autószerelő műhelyeket. A legfőbb választási szempont a szakértelem, a várható költség csak a harmadik helyen szerepel. Márkaszervizt leginkább a 18–29 év közöttiek és a 60 évnél idősebbek választanak – derült ki egy friss kutatásból.
Már nem lesz több online vásárló?

Már nem lesz több online vásárló? 

Habár jelentősen bővült tavaly is az online kereskedelem, egyre kevesebb az új fogyasztó a piacon, ezért a webshopoknak arra kell koncentrálniuk, hogy ügyfeleik rendszeresen visszatérjenek hozzájuk. Az új menő trend a mobil, egyre többen vásárolnak okoseszközökről, erre érdemes lehet „ráfeküdni”.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport

Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport 

Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő cégcsoport.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Költségkímélés

A szomszédtól félünk legjobban Budapesten

A szomszédtól félünk legjobban Budapesten  

Márciusban felbolydult a lakásbiztosítási piac, először válthattunk lakásbiztosítást évfordulótól függetlenül.

Adózás

Milliókat spórolhat, mielőtt kopogtat a NAV

Milliókat spórolhat, mielőtt kopogtat a NAV 

A NAV ellenőrzési terve szerint az informatikai rendszerek által gyűjtött adatok és az adózók magatartása egyaránt meghatározó tényező az ellenőrzési folyamatokban.

Cégblog

Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport

Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport 

Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő cégcsoport.

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.

Társadalom

Ömlik a fegyver Ukrajnába

Ömlik a fegyver Ukrajnába 

Ukrajnai háború - Minden eddiginél nagyobb katonai segélyt nyújt a brit kormány Ukrajnának.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo