bizalom

5G, adatbiztonság, barátok, bizalom, chatapp, család, dolgok internete, elvesztés, emberi kontaktus, függőség, google maps, hacker, hangvezérelt, haverok, hobbi, iot, költés, mobiltelefon, nsa, offline, okos otthon, okostelefon, online, randizás, sms, szelfi, tárca, telkom, utazás, üzenet, x generáció

Miért fontosabb az okostelefonunk, mint a randizás?

Kriston László

Ne is áltassuk magunkat, totális okostelefon-függőségben élünk. Egyre fontosabb és nélkülözhetetlenebb számunkra az, hogy állandó összeköttetésben legyünk a világgal a telefonunkon keresztül. Enélkül olyan, mintha megszűnne az életünk, nem tudunk mit kezdeni magunkkal. Lassan elfelejtünk offline létezni, derült ki egy új, nyolc országra kiterjedő felmérésből.

Tovább olvasom »
árbevétel, átláthatatlan, bizalom, csalás, folyamatirányítás, forgalom, gyanús, kár, kárösszeg, kontroll, lelkiismeret, lopás, összeg, sérelem, szabadság, tolvaj

Éppen róla nem gondoltam volna… Ki lop a cégtől?

Kriston László

Az emberek 75 százaléka lopott már a vállalkozástól, ahol dolgozik. A legnagyobb károkat a már sok-sok éve a cégnél lévő kollégák okozzák, mert ők tudnak a legtöbbet a céges folyamatokról, és bennük gyülemlett fel a legtöbb sérelem, tudtuk meg a Piac & Profit Ügyviteli trendek című konferenciáján.

Tovább olvasom »
alkalmazott, beosztott, bevonás, bizalom, borbély lászló, crm, fizetés, főnök, influencer, menedzsment, mentor, motiváció, munkaadó, munkaerő megtartás, munkaerőhiány, munkavállaló, teljesítményértékelés, titkárnő

Hét trükk a munkaerő megtartásához

Kriston László

Ma már a dolgozók válogatnak az állások között, nem fordítva. A mentor, a bevonáson alapuló együttműködés, a bizalom, a higgadt teljesítményértékelés mind számítanak abban, hogy a munkavállaló kilép-e, vagy ottmarad egy cégnél. A fizetés csak egy a megtartó erők közül. Erről is szó esett a Piac & Profit Csapatépítési trendek – 2019 konferenciáján.

Tovább olvasom »
beosztott, bizalom, borbély lászló, coaching, csapatépítés, egyéniség, értékelés, főnök, generáció, hr, influencer, jutalom, koroszotály, korosztály, mentor, motiváció, motiválás, munkahely, munkavállaló, pályakezdő, személyiség, szervezetfejlesztés, visszajelzés, x generáció, y generáció, z-generáció

Elsősorban egyéniség vagy, nem típus

Kriston László

Mindenki elsősorban egyén, megismételhetetlen elegye különféle személyiségjegyeknek és csak másodsorban képviselője egy típusnak vagy generációnak. Ennek értelmében nincsenek univerzális receptek arra sem, hogy kit hogyan motiváljunk, terheljünk feladatokkal, kérjünk számon és jutalmazzunk. A generációs különbségekről is sok szó esett a Piac & Profit Csapatépítési trendek – 2019 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
bizalmi index, bizalom, gazdaság, hitel, kkv

Nem túl optimisták a kkv-k a jövőt illetően

piacesprofit.hu

A hazai kkv-k várakozásait mutató K&H kkv bizalmi index 10 pontot csökkent, így jelenleg 7 ponton áll. Bár az index továbbra is a pozitív tartományban van, a hangulatromlás mögött az áll, hogy a cégek növekvő közterhekre és magasabb hitelkamatokra számítanak, miközben az elmúlt hónapok gazdasági intézkedései inkább negatívan hatottak versenyképességükre.

Tovább olvasom »
alvállalkozó, beszállító, beszállítói kapcsolatok, bizalom, felmérés, K&H bank, megrendelő

Ismerőstől szeretnek rendelni a kkv-k

piacesprofit.hu

Nem könnyű a kis- és középvállalkozók beszállítójává válni ma Magyarországon, – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás legutóbbi adataiból. 10-ből 6 kkv ugyanis a már bevált, jól ismert alvállalkozókkal dolgozik együtt. Ha mégis új beszállítópartnert kell keresni, a cégek elsősorban saját ismertségi körükből választanak, mivel a döntésnél a megbízhatóság a legfontosabb szempont.

Tovább olvasom »
bizalom, blokklánc, érdeklődés, projekt, pwc, tanulmány, vezetők

Még mindig nem bíznak eléggé a blokkláncban a vezetők

piacesprofit.hu

A blockchain technológiában hatalmas potenciál rejlik azáltal, hogy egyéni felhasználók az interneten keresztül bármilyen értéket átruházhatnak egymásra vagy bármilyen dokumentumot, szerződést létrehozhatnak egymás között harmadik fél közreműködése nélkül. Az üzleti megtérülés vonzó lehet, ha a szervezetek megértik, mi a technológia felhasználásának végső célja, és ezt összeegyeztetik a tervezésükkel.

Tovább olvasom »
airbnb, autómegosztás, bizalom, erőforrás megosztás, ideológia, jóság, magyarország, megosztás gazdasága, megosztásalapú gazdaság, politika, társadalom, tolerancia, transzparencia

Az emberi jóság mintapéldája az Airbnb?

Kriston László

“Alapvető emberi jóság nélkül az Airbnb nem működhetne”, mondta Brian Chesky, az Airbnb társalapítója. A vandalizmustól vagy a lopástól viszont a láthatóság tartja vissza a bérlőket. A transzparencia a legerősebb jóságra nevelő eszköz. Ha a lakást kibérlő személyek negatív kommentet kapnak, mert kárt tettek az ingatlanban, kidobja őket a rendszer. Megéri tehát jól viselkedni.

Tovább olvasom »
bizalom, digitális átállás, marketing

Mi számít a médiában? A kapcsolatok és a bizalom

piacesprofit.hu

Konvergencia, kapcsolatok és bizalom – ezek a trendek határozzák meg a szórakoztató-, a média-, a technológia- és távközlési ipar jövőjét a következő években a PwC legújabb kutatása szerint. Az egyes szegmensek közötti hagyományos különbségek elmosódnak, ami új üzleti modellek kialakítására készteti az iparág szereplőit.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor