Belföldi utazás cikkek


Még a nyaraláson is óvatosabban költenek a magyarok

Még a nyaraláson is óvatosabban költenek a magyarok  

A magyar lakosság legnagyobb része például nem hajlandó 5-10 ezer forintnál többet költeni egy éjszakára, ha belföldön utazik.
Másodszor bukott le a feketéző utazásszervező

Másodszor bukott le a feketéző utazásszervező 

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal ellenőrei résen voltak, elsőre lebuktatták a simliskedő utazásszervezőt, aki egyszer már fennakadt a NAV ellenőrzésén.
Alakul a magyarok nyaralási kedve

Alakul a magyarok nyaralási kedve 

Az elmúlt évhez képest nem változtak érdemben a hazai internetező lakosság nyaralási szokásai: idén is kétharmaduk utazik el pihenni, és erre háztartásonként átlagosan 147 ezer forintot fordítanak – derül ki a Budapest Bank legfrissebb, reprezentatív felméréséből . Az utazók a korábbinál gyakrabban nyúlnak ez idő alatt a bankkártyájukhoz, és használják az érintésmentes fizetést. A nyaraláson kívül a magyarok harmada számít még valamilyen jelentősebb kiadásra ebben az időszakban, amely minden második válaszadó esetében a lakásfelújítás lesz.
Nem hitelből utazik a magyar

Nem hitelből utazik a magyar 

A nyár hagyományosan az utazás ideje. Sokan már télen tudják, hol töltik az év legmelegebb hónapjait. Van, akinek a „Balaton a Riviéra” és van, aki ennél kicsit távolabbra szúrja le a gombostűt. Az Intrum Justitia Európai Fogyasztói Fizetési Jelentéséből kiderül, hogy a havonta tudatosan spóroló magyarok egynegyede utazási terveinek megvalósítására tesz félre.
Idén a magyarok fele tervez nyaralást

Idén a magyarok fele tervez nyaralást 

A GfK országosan 1000 fő megkérdezésével kutatta a hazai lakosság idei nyaralási terveit. A válaszok szerint idén minden második honfitársunk tervez üdülni. Aki így tesz, az jellemzően vízpartra utazik. Ennek megfelelően a legnépszerűbb hazai úti cél továbbra is a Balaton, külföldön pedig a horvát, görög és olasz tengerpart, valamint Erdély.
Minden negyedik magyar mobilról foglal szállást

Minden negyedik magyar mobilról foglal szállást 

Míg a mobilról érkező foglalások aránya tavaly 17%-ot tett ki az Utazok.hu cégcsoport felhasználói között, ez az arány idén 26%-ra emelkedett. A vártnál is magasabb, 50%-os emelkedésből következik, hogy már minden negyedik felhasználó mobilról intézi a szállásfoglalást. A legmagasabb növekedés a 25-34 éves korosztályban következett be, itt egy év alatt 85%-kal nőtt a mobilfoglalások aránya.
Ide utazik mindenki húsvétkor

Ide utazik mindenki húsvétkor 

A tavalyihoz képest már most 2,5-szer több vendég foglalt a belföldi szálláshelyekre az immár 4 napos húsvét alkalmából. A Szallas.hu adatai alapján minden 4. magyar SZÉP-kártyával egyenlíti majd ki a számlát, melynek átlagos értéke 49 667 forint. A legtöbben Egerbe, Hajdúszoboszlóra, Budapestre, Gyulára és Siófokra látogatnak, persze előtte még böjtölünk: miden 2. magyar önmegtartóztatással készül az ünnepre.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten  

A fővárosban 1,8, országos átlagban pedig 0,8 százalékkal nőttek az átlagos lakbérek márciusban.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo