b2b

ai, alkalmazás, app, augmented reality, b2b, céginformációs, cucc, élmény, értékesítés, hozzáadott érték, hr, igényszint, kozmetikai, közvetlen értékesítés, marketing, maya angelous, mesterséges intelligencia, MI, mosoly, okostelefon, pozitív hozzáállás, pozitív pszichológia, qr kód, sales, termék, ügyfél, ügyfélélmény, vevő

Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára

Kriston László

Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
b2b, blockchain, kiberbiztonság, technológia

6 technológiai trend 2018-ra

piacesprofit.hu

„A Cisco előrejelzése szerint a blockchain, az autonóm eszközök és a virtuális asszisztensek lesznek az elkövetkezendő évek uralkodó technológiai trendjei a B2B világban. Azonban van két alapvető tényező, amely nélkül ezek a trendek csak víziók maradnak: a hálózatok és a kiberbiztonság. A jövő trendjeinek kiteljesedéséhez a hálózatok új, szándék-alapú és intuitív generációjára, továbbá megfelelő biztonságra lesz szükség” – mondta Dalos Ottó, a Cisco Magyarország ügyvezető igazgatója.

Tovább olvasom »
applikáció, b2b, b2c, dizájn, inkubátor, iwiw, közösségi informatikai megoldások, ötletgazda, startup, találmány, termék inkubáció, termékvízió

Útmutatás ötletgazdáknak

Szeicz András

A harminchét éves Bányai Zsolt a Virgo Systems technológiai igazgatója volt, amikor a cég az iwiw-et létrehozta, később a cég termékfejlesztési vezetője lett. A szakember informatikatanárnak készült, ám most termékek elindulását segíti sokszor tréningszerű módszertanokat bevetve azért, hogy az ötletgazda jobban átlássa a saját elképzelését. Ezeken az első lépéseken múlik, hogy az eredmény siker vagy bukás lesz-e.

Tovább olvasom »
b2b, chatbot, crm, geolokációs marketing, ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálati trendek

Kriston László

Ha céges ügyfelekről van szó, a márkaélmény hetven százalékban az érintkezési pontokon szerzett tapasztalatokról szól. A brand szíve és lelke tehát az ügyfélkezelés, ahol gondoskodhatunk arról, hogy a márkaígéret valósággá váljon.

Tovább olvasom »
b2b, b2c, big data, digitális átállás, Önvezető vállalatok, üzletvezetés, vállalatirányítás

„Önvezető” vállalatok a láthatáron?

piacesprofit.hu

A kiskereskedelemben jól látható módon egyre inkább az automatizált, digitális folyamatok veszik át az élőmunka szerepét. A vállalatok közötti kereskedés azonban eddig úgy tűnhetett, kevésbé érintett ezen a téren. A New York-i TXF konferencián Christophe Spoerry, az Euler Hermes Digitális Ügynökségének társalapítója a nagykereskedelmi területek automatizálásáról, a mesterséges intelligencia térhódításáról beszélt, melynek vége akár a lényegében „önvezető” vállalatok kialakulása is lehet. A verseny formában megrendezett konferencián olyan nagyvállalatok előadásait is megelőzte ez a prezentáció, mint például a Microsoft vagy az IBM.

Tovább olvasom »
Aladdin, algoritmusok, Automatizált kereskedés, b2b, bankolás, bankszektor, befektetés, piacesprofit.hu, robobankár, wall street

Szép új világ: már a pénzügyi tanácsokat is robotok adják

piac-profit.hu

Mi a különbség közted és azok közt, akik pénzt csinálnak? „Az algoritmusaik”, tartja az új Wall Street-i szólásmondás. Ma már nincs olyan vállalat a pénzügyi szektorban, amely ne használna algoritmusokat a döntéseihez. Mesterséges intelligencia kell a piaci trendek tetten érésére és ezek jövőbeli alakulásának megjósolására. Az automatizált befektetési szolgáltatások ezeken az algoritmusokon alapulnak.

Tovább olvasom »
b2b, e-kereskedelem, fintech, innováció

Átlátható módon szabályozná a fintechet a minisztérium

PP/MTI

A digitalizáció a 21. század nagy kihívása, az innovatív, digitális pénzügyi megoldások hamarosan a mindennapok részét képezik, ezért a szabályozásban is fel kell készülni arra, hogy a fintech fejlesztések minél átláthatóbbak legyenek – fejtette ki Balogh László, az NGM helyettes államtitkára.

Tovább olvasom »
b2b, digitális marketing, közösségi média, LinkedIn, marketing stratégia, tartalommarketing

A buyer persona meghódítása

Szeicz András

Tartalommarketing már a 19. században is volt, azonban megfelelő startégiával a mai napig kevesen alkalmazzák. Itthon különösen nagy a tanácstalanság, főleg b2b vonalon, pedig az igényes tartalomra megéri erőforrást allokálni.

Tovább olvasom »
b2b, beszerzés, elektronikus kereskedelem, online értékesítés

Net vagy halál

piacesprofit.hu

Egyre több ipari vásárló közvetlenül a gyártótól szerzi be a termékeket. Ha a disztribútorok meg akarják őrizni piaci pozícióikat, ki kell használniuk az e-kereskedelmi csatornák teljes potenciálját és kiemelkedő vásárlási élményt kell nyújtaniuk.

Tovább olvasom »
b2b, beszerzés, online kereskedelem

Öt évvel vagyunk lemaradva

piacesprofit.hu

Míg Nyugat-Európában az ipari beszállítók közel 75 százaléka elérhetővé tesz részletes információkat a keresett termékről weboldalán, addig hazánkban ez az arány csupán 29 százalék. Ez a különbség leginkább annak köszönhető, hogy a magyar ipari cégek még mindig elsősorban abból a meggyőződésből indulnak ki, hogy vevőik nem használják az internetet, ami már rég nem igaz. A hazai cégek közötti online kereskedelem öt évvel van lemaradva a nyugati országokhoz képest, ahol már épp ennyi ideje megtörtént a váltás – állapította meg a Tablazat.hu online beszerzői portál.

Tovább olvasom »
b2b, kiskereskedelem, kkv akadémia, kkv informatika, online kereskedelem, webshop

Webshopra fel kkv-k!

kfarkas

Webshop nélkül nehezen boldogul egy kis- és középvállalat a végfelhasználói piacon, de az internetes kereskedelem immár a vállalatok közötti üzletkötésekben is egyre nagyobb teret hódít. A magyarországi kkv-k webshopjai azonban többségükben még mindig nem felelnek meg a fogyasztóvédelmi szabályozásnak, drágán fejleszthetők és gyakran a legalapvetőbb marketing fogásokat sem hasznosítják – fogalmazták meg a Piac&Profit által szervezett Kkv-Akadémia előadói.

Tovább olvasom »