automatizálás

automatizálás, folyamatmenedzsment, ipar 4.0, üzleti folyamatok

Miért NE automatizáljunk?

piacesprofit.hu

2018-at írunk és a csapból is az folyik, hogy mindent amit csak lehetséges, automatizálni kell, mivel az automatizáció versenyelőnyhöz juttatja cégünket. Amellett, hogy ez az állítás önmagában véve igaz, nem mindegy mit és hogyan automatizálunk, hiszen az automatizáció operatív működésünkre gyakorolt hatását jelentősen befolyásolhatja a megvalósítás illetve ennek megalapozása.

Tovább olvasom »
adatvédelem, automatizálás, gdpr, it a cégben

GDPR és adatvédelem: meglátni és eltörölni

piacesprofit.hu

A GDPR minden olyan hazai szervezetre vonatkozik, amely valamilyen szinten személyes adatokat kezel. A feltételek megértése, tisztázása és teljesítése jelentős terhet és plusz munkát ró a vállalatokra, hiszen számos különféle területet, dokumentumot és adatbázist érint. A Micro Focus szakértői szerint azonban automatizálással jelentősen egyszerűsíthetők ezek a feladatok.

Tovább olvasom »
automatizálás, robotizáció, soft skillek

Mire lesz szükséged, hogy téged ne váltson le egy robot?

piacesprofit.hu

Az elkövetkező 15 évben az amerikai állások közel fele automatizálttá válhat – derül ki egy, az Oxfordi Egyetem kutatói által végzett felmérésből. A munkaerőpiaci elvárások gyors változása miatt egyre fontosabb a „lifelong learning”, azaz az élethosszig tartó tanulás, és az ehhez szükséges készségek elsajátítása. A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) szakértője szerint hamarosan soha nem látott mértékben lesznek fontosak azok a képességek, amelyek a szakmai tudáson felül alapvetően meghatározzák egy munkavállaló személyiségét. Mivel a becslések szerint rövidesen Magyarországon is 1 millió munkahelyet érinthet a kérdés, érdemes időben felkészülni a változásra.

Tovább olvasom »
automatizálás, call center, költségcsökkentés, ügyfélszolgálat

Call center: lehet olcsóbban is

piacesprofit.hu

Egy telefonhívás kezelésének költsége egy hagyományos call centerben átlagosan 390 és 690 Ft között mozog, ugyanakkor az automatizált hívások ennek töredékébe, 25-50 Ft-ba kerülnek – derül ki az Arenim Technologies piaci szereplők bevonásával végzett számításából. A hagyományos call centerekben kezelt hívások ráadásul folyamatosan drágulni fognak a jövőben, amit a jelentős munkaerőhiány következtében növekvő toborzási és bérköltségek magyaráznak.

Tovább olvasom »
automatizálás, digitális hr, mérő lászló, mesterséges intelligencia, okos cég, robotizáció

Mérő László: egy gép nem mondhat nemet

piacesprofit.hu

Melyik ajtón jönnek be a robotok? Örömmel fogadjuk őket vagy inkább rájuk csapnánk az ajtót? A mesterséges intelligencia megjelenése számos kérdést vet fel, melyekre a Zukunft Personal Hungary előadójával, Mérő László matematikussal, publicistával és mesterséges intelligencia-kutatóval kerestük a választ, és beszélgettünk robotizációról, kilátásainkról, kreativitásról és egy kicsit a megfoghatón túl a szerencséről is.

Tovább olvasom »
automatizáció, automatizálás, borbély lászló, brand, cégvezető, coach, dolgok internete, döntéshozó, ipar 4.0, munkaerő, munkaerőhiány, munkavállaló, okos cég, öröklés, szervezetfejlesztés, tréner, tréning

Ha nem hatékony a szervezet, az automatizálás sem segít

Kriston László

A természetben minden növekszik, az emberi tudatot is a növekedés mozgatja, akárcsak a piacokat és a globális népességet. Ha nem növekszik a vállalkozásod, előbb-utóbb elsorvad, mert a növekedő versenytársak kiszorítják a pályáról. Hogyan lehet fejlődési pályára állítani cégünket? Erre is kínáltak válaszokat szakértők a Piac & Profit Szervezetfejlesztés – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
automatizálás, deloitte, digitalizáció, felmérés, ipar 4.0, munkaerőhiány, negyedik ipari forradalom, robotizáció

Felkészületlenül éri a magyar cégeket a negyedik ipari forradalom

piacesprofit.hu

A vállalatoknak meghatározó szerepük lesz abban, hogy a negyedik ipari forradalom hogyan formálja át a társadalmat, ugyanakkor a felsővezetők közül kevesen vannak meggyőződve arról, hogy saját cégük teljesen felkészült arra, hogy éljen az Ipar 4.0 kínálta lehetőségekkel – többek között ez derül ki a Deloitte Insights kutatásából.

Tovább olvasom »
automatizálás, biztosítás, ipar 4.0, it a cégben, mesterséges intelligencia, robotok

Felelősségbiztosítás: ha az önvezető autó balesetet okoz, akkor a gyártó fizet?

piacesprofit.hu

A robotok térnyerése hatalmas előnyökkel kecsegtet a vállalkozások számára, de új kár- és felelősségi helyzeteket is teremt. A vállalatok a felelősséggel kapcsolatosan is kihívásokkal szembesülnek, ugyanis a felelősség átkerül az emberekről a gépekre és azok gyártójára. Új keretekre van szükség a mesterséges intelligencia okozta károk kezelésére.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor