autókereskedelem

autókereskedelem, személygépjármű, téli autózás

Nem veszik komolyan a telet a magyar autóvezetők

piacesprofit.hu

Kevesen foglalkoznak autójuk téli felkészítésével – derült ki a Bárdi Autó megbízásából, ezer fő megkérdezése alapján, a Trend International által készült kutatásból. A válaszadók alig 22 százaléka nyilatkozott úgy, hogy foglalkozik autója téli felkészítésével, míg 19 százalékuk a leggyakrabban tavasszal szervizeli gépjárművét. A többség azonban azt állította, hogy nem teszi időponttól függővé, mikor keresi fel a szervizt, csak akkor fordul szerelőhöz, ha meghibásodott az autója.

Tovább olvasom »
autókereskedelem, autópiac, autóvásárlás, használt autó, opel, suzuki

Kevésbé mennek a használt autók

PP/MTI

Közel kétéves emelkedés után az idei első negyedévben megtört a használtautó-piac lendülete, azonos átlagár mellett mintegy 3 százalékkal csökkent a gazdát cserélő használtautók mennyisége – közölte a Használtautó.hu az MTI-vel.

Tovább olvasom »
autóeladások, autókereskedelem, fogyasztói szokások

A nőket a szín, a férfiakat a teljesítmény vonzza

piacesprofit.hu

A 25 év alatti női vezetők elsősorban a szín és a praktikusság alapján választanak autót, míg a fiatal férfiak számára a motor teljesítménye a legfőbb szempont, mivel ők státuszszimbólumként tekintenek az autójukra. Többek között ezek derülnek ki az AAA AUTO statisztikáiból. A társaság azt javasolja, hogy a kezdő vezetők legfeljebb 1,2 literes motorral rendelkező autót vásároljanak.

Tovább olvasom »
autóipar, autókereskedelem, autópiac

Ha használt kocsi, akkor Opel, vagy Suzuki

piacesprofit.hu

Változatlanul emelkedik a használt autó átírások száma, a Datahouse összesített adatai szerint 491.926 személyautót és 67.108 kishaszonjárművet vásároltak 2014-ben, ami tíz százalékos növekedést jelent. A legnépszerűbb márkák sorát az Opel, a Suzuki és a Volkswagen alkotják.

Tovább olvasom »