áruhitel cikkek


Áruhitel felvételére kényszeríti a válság a magyarokat

Áruhitel felvételére kényszeríti a válság a magyarokat 

A gazdasági válság, az apadó pénztárcák és az óvatosabb hitelfelvétel elhozta az áruhitelek reneszánszát.
Mintha nem lenne holnap – nyakló nélkül veszik fel az áruhitelt a magyarok

Mintha nem lenne holnap – nyakló nélkül veszik fel az áruhitelt a magyarok 

Az év első hét hónapjában 20 ezer forinttal, 170 eter forintra emelkedett az átlagosan igényelt áruhitelösszeg az előző év azonos időszakához képest a MediaMarkt tapasztalatai szerint. A vásárlók jellemzően a nagyobb értékű háztartási gépek, számítástechnikai eszközök és szórakoztató elektronikai készülékek vásárlásánál igényelnek kölcsönt. 

Ne hitelből tudd le a karácsonyt 

Akár 45 ezer forintnyi eltérés is lehet a visszafizetendő tartozásnál egy egyéves futamidejű, 200 ezer forintos „karácsonyi” fogyasztási hitelnél. Egyre több a változó kamatozású fogyasztási hitel, aminél a kamatváltozás kockázatára is figyelni kell.
Nem költjük ész nélkül a személyi kölcsönt

Nem költjük ész nélkül a személyi kölcsönt 

A személyi kölcsönök piaca jelentős növekedést mutat, az év első negyedében 55 százalékkal több új személyi kölcsönre kötöttek szerződést a bankok. Népszerűségüket növeli, hogy egyre több bank kínál 10 százalék alatti kamatozású személyi kölcsönöket, ezekkel pedig már magasabb tartozásokat is ki lehet váltani.
Fesztiválra sajnálja a pénzt a magyar

Fesztiválra sajnálja a pénzt a magyar 

Nyaralásra, táboroztatásra, lakásfelújításra szívesen költünk, de esküvői ajándékra vagy fesztiválbelépőre már nehezebben nyílik a pénztárcánk – derült ki a Cofidis Hitel Monitor kutatásból.
Mire figyeljük áruhitel felvételekor?

Mire figyeljük áruhitel felvételekor? 

Karácsony előtt sokan döntenek úgy, hogy ilyenkor fokozottan hirdetett áruhitelből vagy személyi hitelből vásárolnak ajándékot. A hitel visszafizetése jelentős megterhelést is jelenthet, ezért érdemes alaposan megfontolni és körüljárni az ilyen hitelfelvételeket. Szakértőnk segít!
Hitelből veszünk tévét az Eb-re

Hitelből veszünk tévét az Eb-re 

A júniusi labdarúgó-Eb továbbélénkítheti a már egyébként is növekvő magyarországi áruhitel-piacot, hiszen nőhet a kereslet a televíziók iránt – vélik a Magyar Cetelem Bank szakértői. A Cetelem felmérése szerint az internet előretörése mellett is stabil a televíziózás népszerűsége, amely az Eb alatt várhatóan kiugrást mutat majd.
MNB: legyünk észnél a hitelekkel

MNB: legyünk észnél a hitelekkel 

Nem csökken a fogyasztási hitelekhez kötődő ügyfélpanaszok száma, sokan változatlanul nem látják át, hogy egy 0 százalékos kamatú fogyasztási hitelnek is lehetnek költségei, így az MNB decemberben kommunikációs kampányt indít az év végi körültekintő eladósodás támogatására.
Karácsonykor az áruhitelek is pörögnek

Karácsonykor az áruhitelek is pörögnek 

Közeledik a karácsony, magas fordulatszámon pörög az ajándékok beszerzése. A vásárlásokkal párhuzamosan az áruhitelezés is jelentősen megnő, a webáruházak térhódításával pedig egyre többen igényelnek online áruhitelt.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca 

2023-ban 107 ezer lakás cserélt gazdát Magyarországon. Ez 26,1 százalékos visszaesést jelent az előző évi eredményhez képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo