árazás

árazás, értékesítés, üzleti tárgyalás

Az alku pszichológiája

piacesprofit.hu

Mindenki szeretné a legjobb árat kapni. A gond csak az, hogy a vásárló a legalacsonyabbat, az eladó pedig a legmagasabbat. Szakértőnk most az eladóknak gyűjtött össze hasznos tanácsokat, hogy minél jobban érvényesíthessék érdekeiket egy ártárgyaláson.

Tovább olvasom »
akciózás, árazás, értékesítés

Az ingyenesség sötét oldala

piacesprofit.hu

Az ingyen az egyik legerősebb értékesítési kifejezés. Éppen ezért lépten-nyomon találkozhatunk vele. Kevés olyan vállalkozás létezik, amely ne használná valamilyen módon. Mint minden hatásos módszer óriási erővel rendelkezik, amiben benne rejlik a kimagasló siker és profit, és egyben a kimagasló bukás lehetősége is, ha rosszul használjuk. Mi a titok? Íme.

Tovább olvasom »
árazás, bor, egyetemista, hangulat, márka

Ár, márka és hangulat alapján döntenek a hazai fiatalok

piacesprofit.hu

Az ár, a márka és a hangulat befolyásolja leginkább a magyar egyetemisták borválasztását a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) felmérése szerint. Az ország első, magyar WSET képzésre is jogosult egyetemeként a METU minden hallgatójának elérhetővé teszi a középszintű bor- és párlatismeret kurzust. Az intézmény a kezdeményezéssel összhangban 34 hazai borkülönlegességből választotta ki saját protokollborát.

Tovább olvasom »
árazás, árazási tippek, költségbecslés, marketing tippek, pénzszerzés

5 jel, hogy itt az ideje az áremelésnek

Timár Gigi

Az árak meghatározásával nem csak a vállalkozás indulásakor kell foglalkozni! A megfelelő ár kitalálása minden új terméknél új feladat, és a meglévő ártáblát is naprakészen kell tartani. Mutatunk öt jelet, ami arra utal, hogy itt az ideje az emelésnek!

Tovább olvasom »
akció, akciózás, árazás, árleszállítás, marketing, marketing tippek, üzleti stratégia

Ne a legolcsóbbak legyünk, hanem a legdrágábbak

kfarkas

A legolcsóbbnak lenni könnyű a piacon, de az esetek kilencven százalékában ez a stratégia nem működik. Ezért inkább azt kell megcéloznia egy cégnek, hogy a lehető legdrágább legyen, mégis őt válasszák a fogyasztók, ügyfelek – hangzott el a Piac&Profit konferenciáján.

Tovább olvasom »
adásvétel, adásvételi szerződés, akció, árajánlat, árazás, értékesítés, jogi kisokos, leárazás

Mindig a kiírt ár az igazi?

piacesprofit.hu

Előfordul, hogy egy meghirdetett akciónál némi kavarodás történik, és az adott termék a boltban több különböző áron is fellelhető. Vagy éppen egy fatális hiba folytán 5 forintért kerül ki egy 50 ezret érő termék. Mennyiért kell eladni a terméket? És mit kérhet a vevő? Jogi szakértőnk segít!

Tovább olvasom »
árazás, beszállító, gazdasági erőfölény, gvh, tisztességes üzlet, tisztességtelen beszállítói magatartás, versenyhivatal

Kisvállalkozás is lehet erőfölényben

Sipa

Gazdasági erőfölényben „konyhanyelven” szólva az a vállalkozás van, amely valamilyen okból a piactól függetlenül hozhat döntéseket például arról, hogy mennyiért adja a termékét. Ez nemcsak nagy cégekre lehet igaz, a tisztességtelen verseny viszont mindenki számára tilos.

Tovább olvasom »
árazás, árképzés, pénzszerzés

Hogyan árazzunk?

piacesprofit.hu

Ha a „legyünk mi a legolcsóbbak” árazási stratégiát követjük, kész is van a fenntarthatatlan cég. Az akciózáson kívül még legalább 15 mód létezik, amelyek vonzóvá teszik az árainkat ügyfeleink számára. A felsorolt árprezentálások nem minden cégnél, nem minden terméknél, nem minden árkategóriánál és nem minden célpiacon működnek ugyanúgy, hisz univerzális megoldások nincsenek, de irányokat mutatnak.

Tovább olvasom »
alku, árazás, árengedmény, ártárgyalás, értékesítés

Mennyit enged a feléből?

piacesprofit.hu

Az alku az üzlet része, amíg egy szerződés megkötése során eljutunk a megállapodásig, a „ki mit ajánl fel, ki mit enged”, a folyamat természetes velejárója. Ha jól csináljuk, mindkét fél elégedetten távozhat. Szakértőnk segít!

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor