ár

ár, kényelem, kitrjesztett valóság, lehetőség, marketing, online, ügyfél

Így szerezhetünk még több online ügyfelet

piacesprofit.hu

Az augmented reality (vagy röviden csak AR, magyarul leginkább kiterjesztett valóságként terjedt el) lényege, hogy a valóságot összevegyítse nem létező dolgokkal. Működése tulajdonképpen egyszerű, a benne rejlő lehetőségek határtalannak tűnnek az e-kereskedelem és a marketing terén is.

Tovább olvasom »
ár, e-vásárlás, okostelefon, online, piactér, termék

Az online vásárló nem ragad le a határon

piacesprofit.hu

Tízből hét e-vásárló rendelt már terméket külföldi kiskereskedőtől, mert jobbak az árak és nagyobb a árukínálat. A UPS friss összeurópai kutatása szerint ez a kereskedők számára komoly lehetőség, de egyben meg is kell felelniük az online vásárlók elvárásainak.

Tovább olvasom »