apple

apple, Huawei, lenovo, orgalom, samsung, táblagép

Csökkent az érdeklődés a táblagépek iránt

piacesprofit.hu

A második negyedévben folytatódott a táblagép-világpiaci forgalom csökkenése, ütemét azonban mérsékelte néhány nagy keresletnek örvendő olcsóbb típus megjelenése – állapítja meg az amerikai International Data Corporation (IDC) távközlési és informatikai piackutató intézet elemzése.

Tovább olvasom »
apple, Apple watch, eladás, forgalom, ipad, iphone

Ősszel jön a valóban új iphone?

Nagy Mariann

“Vannak bizonyos dolgok, amelyekről később, az év folyamán többet tudunk majd mondani” – fogalmazott sejtelmesen Tim Cook, az Apple főnöke a napokban a sajtó előtt. A cég vezetője elégedetten nyilatkozott, hiszen az Apple második negyedévben elért eredményei felülmúlták a várakozásokat.

Tovább olvasom »
apple, google, internet, kína, korlátozás, VPN

Az Apple maradni akar és behúzza a farkát

Nagy Mariann

Egyre több amerikai nagyvállalat fúj visszavonulót és szedi a sátorfáját Kínában. A YUM Brands, a KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell tulajdonosa tavaly kivonult a kínai piacról, mivel részvényeseik a költségek és a bizonytalan politikai helyzet miatt túl nagynak tartották a kockázatot. Az Apple maradni akar, ezért elfogadja a kormány beavatkozását.

Tovább olvasom »
apple, éghajlatváltozás, emissziócsökkentés, felelős vállalat, klímapolitika, klímaváltozás

Emissziócsökkentésétől lesz szexi egy márka: az Apple toronymagasan vezet

KlimaBlogger

A felvilágosult, ökotudatos fogyasztók értékelik, ha egy márka demonstrálja, mennyire környezetbarát. Eddig a cégek csak egyes projekteknél jelezték, hogy azzal mennyi karbonkibocsátásnak veszik elejét. Ezek a számok egyre fontosabb marketingeszközökké válnak. A Fortune 500-as mezőnyben nyilvánvaló: minél nagyobb egy vállalat, annál inkább példát mutat a zöldülésben.

Tovább olvasom »
amazon, apple, brand, google, legértékesebb márka, márka

Brandek harca: a méret a lényeg

piacesprofit.hu

A WPP csoporthoz tartozó Kantar Millward Brown közzé tette a 2017-es BrandZTM listát, amely a világ 100 legértékesebb márkáját rangsorolja. A top 5-be idén csak technológiai óriások, a Google, az Apple, a Microsoft, az Amazon és a Facebook kerültek be.

Tovább olvasom »
apple, energiafogyasztás, facebook, felelős vállalat, felhő, fosszilis energiahordozó, google, instagram, itunes, megújuló energia, youtube, zöld energia

Nem az Apple a legzöldebb

KlimaBlogger

A világsajtó beharangozta, hogy az Apple lett a legzöldebb cég a Greenpeace szerint. De egy futó ránézés a szervezet környezetbarát vállalatokat rangsoroló listájára is elég arra, hogy lássuk: 9 vállalatnak sikerült legalább négy szempontból is A osztályzatot kapnia. De amelyik 100%-ban megújulókból működik és 5 jeles osztályzattal büszkélkedhet, az nem az Apple, hanem a Switch. Alaposan leszerepelt az összesítésben viszont a Netflix.

Tovább olvasom »
airbnb, apple, bevándorlás, csr, donald trump, elon musk, facebook, google, lyft, mark zuckerberg, menekült, microsoft, muszlim, netflix, szilícium-völgy, társadalmi felelősségvállalás, tesla, tim cook, uber, vállalatok társadalmi felelősségvállalása, veszteség

Sorra szólalnak fel a megavállalatok vezetői Trump ellen

piacesprofit.hu

Tízezer menekültet szerződtetne a Starbucks, a Microsoft és az Amazon másokkal együtt bíróságra megy, a Google alapítója az utcán van a tüntetőkkel, sok más cég pedig felajánlásokkal és nyilatkozatokkal tiltakozik Donald Trump bevándorlóellenes rendelete ellen. A cégvezetők a befogadás fontosságát és a kultúrák sokszínűségének erejét védik. És a szép elvek mellett valószínűleg a hasznukat is.

Tovább olvasom »
adócsalás, álhírek, amerikai elnökválasztás, apple, baki, baldwin, botrány, cégvezető, facebook, festmény, fizetés, hiba, klímaváltozás, megújuló energia, mezőgazdaság, offshore, színész, trump

2016 röhejes ügyei

piacesprofit.hu

Nevessen vagy csóválja a fejét ön is, van min! 2016-ban is bővében volt a világ a döbbenetes sztoriknak. Hogy verték át Alec Baldwint? Hogy kaphatott nagyobb fizetést egy cég vezetője, mint a teljes éves bevétel? Ilyen is volt.

Tovább olvasom »
apple, cégérték, csr, márka, márkaépítés, márkaérték

Ezért fizet sokkal többet a vevő

Timár Gigi

A piaci versenyben évtizedek óta a megkülönböztetés egyik legfőbb eszköze a márka. A márka segít a víz fölött maradni a gyilkos versenyben, és minél erősebb, annál inkább súlyos pénzeket hoz a cégnek. Hogy mennyit? Az Apple márkanév például többet ér, mint a teljes magyar GDP.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor