amazon

amazon, apple, brand, google, legértékesebb márka, márka

Brandek harca: a méret a lényeg

piacesprofit.hu

A WPP csoporthoz tartozó Kantar Millward Brown közzé tette a 2017-es BrandZTM listát, amely a világ 100 legértékesebb márkáját rangsorolja. A top 5-be idén csak technológiai óriások, a Google, az Apple, a Microsoft, az Amazon és a Facebook kerültek be.

Tovább olvasom »
amazon, e-kereskedelem, eladási praktikák, értékesítés, internetes vásárlás, online értékesítés, webshop

A magyarok nem sokat tesznek hozzá a másodpercenként 600 eladáshoz

Szeicz András

Az Amazon is klasszikus garázscégként indult 1995-ben, de mára a világ legnagyobb online kereskedelmi oldalává vált, mely tavaly elérte a 600 eladás/másodperces eredményt, Jeff Bezos tulajdonos pedig második leggazdagabb amerikai lett. Ennek ellenére hazánkban még mindig nem túl népszerű oldal, különösen, ha eladásról van szó. Pedig ha tudjuk, mit akarunk, akkor könnyű boldogulni.

Tovább olvasom »
amazon, apple, cégfejlesztés, digitális gazdaság, dolgok internete, e-kereskedelem, együttműködés, jövő, m2m, p2p, technológia, verseny, verseny 2.0

Több lóra tesznek a nagyok a túléléshez

Kriston László

A technológiai fejlődés villámgyors. Úgy száguld, hogy a nagyvállalatok sem tudják eldönteni, melyik megoldásba fektessenek, így többfelé próbálkoznak, hátha valamelyik befut. Nem ágazatokban kell gondolkodni, mert azok nem jellemzik kellőképpen a termelési folyamatokat. A termékfunkció számít és az, hogy találkozik-e a vevő igényeivel .Szakkifejezés is van már erre. Platformagnosztikus cégeknek hívják az ilyeneket. Nekik van esélyük a fennmaradásra.

Tovább olvasom »
amazon, online értékesítés, uniós szabályozás

Brüsszel nekimegy az Amazonnak

PP/MTI

Trösztellenes vizsgálatot indított csütörtökön az Európai Bizottság annak kiderítésére, hogy megfelelnek-e az uniós versenyjog előírásainak az Amazon elektronikus könyvek terjesztésére vonatkozó megállapodásai.

Tovább olvasom »