álhír

álhír, figyelemgazdaság, marketing, média, sajtó

Verseny a figyelemért

Zubor Zalán

Gyakori kritika a közösségi médiával kapcsolatban, hogy véleménybuborékba zárják az embereket. Az algoritmusok miatt folyamatosan olyan tartalmakkal találkozunk, mint amilyenekkel kapcsolatban korábban jeleztük: ez nekünk tetszik. Így az algoritmusok elzárnak minket a miénktől különböző véleményektől, folyamatosan csak azt halljuk, amit szeretnénk hallani. A kritika jogos, de csak félig fedi a valóságot.

Tovább olvasom »
álhír, álhírek, kiberbiztonság, twitter

Több millió álhírfiókot töröltek

PP/MTI

2017 utolsó negyedévében az álhírek elleni küzdelem jegyében több millió, álhíreket vagy más problémás tartalmat terjesztő fiókot függesztette fel – derült ki a The Associated Press hírügynökség birtokába jutott adatokból.

Tovább olvasom »