adwords

adwords, direkt markteting, facebook, google, marketing, marketingeszközök, online marketing

Nem a Google lett kisebb, hanem a Facebook nagyobb

piacesprofit.hu

A honlap, a céges Facebook oldal és az email voltak a kisvállalkozások kedvenc marketing eszközei 2015-ben. A Facebook az első tíz helyből hármat szerzett meg, míg a Google AdWords csak a nyolcadik lett. Emellett két kategóriában az első öt eszközből négy a Facebook istállóhoz tartozik – derül ki Marketing Commando 2300 fő megkérdezésével készült friss online felméréséből.

Tovább olvasom »
adwords, facebook, online marketing

Ferde szemmel néznek a hirdetésekre a cégek

piacesprofit.hu

Ami azt illeti, nem túl elégedettek a Google AdWords és Facebook hirdetések eredményeivel a kis- közepes vállalkozások. A legkevésbé akkor, ha a cégvezető maga végzi a hirdetések kezelését. Azonban ez nem a Facebook és nem is a Google hibája – derül ki a Klikkmarketing felméréséből.

Tovább olvasom »
adwords, google, google hirdetés, hirdetési piac, jövő, kkv marketing, online hirdetés

Nem élhetünk a Google nélkül

Timár Gigi

Nem lehetőség, hanem a túlélés feltétele a Google fejlesztései által kínált lehetőségek követése. Bár ez keményen hangzik, win-win helyzetről van szó: aki használja az új tudást, többet keres majd, így a keresőóriás is nagyobbat kaszál rajta.

Tovább olvasom »
adwords, google, keresőoptimalizálás, kulcsszó, online marketing

Adwords: mire ügyeljünk a kulcsszavaknál?

piacesprofit.hu

A jól, vagyis jó technikával kiválasztott kulcsszavak sok kattintást hoznak olcsón. Ezzel szemben a rosszul kiválasztottak is sok kattintás hoznak, de a végén annyit fizetünk, hogy a gatyánk is rámegy. Íme néhány hasznos trükk, amivel elsajátíthatjuk az ideális módszert.

Tovább olvasom »
adwords, kereső, keresőoptimalizálás

Tippek a hatékony Google hirdetéshez

asalgo

Nehéz elhinni, de egy jó minőségű hirdetést a Google akár 80 forintos kattintással tesz az első helyre, míg egy rossz minőségűt 500 forintért csak a harmadikra. Hogyan készítsünk jó minőségű hirdetést avagy mikor lesz Adwords hirdetésünk a legolcsóbban az első helyen? Verdes János szakértő szerint a Google néhány egyszerű számítással határozza meg a hirdetés relevanciáját.

Tovább olvasom »
adwords, kkv marketing, online marketing

Így hozhat eredményt az Adwords!

piacesprofit.hu

A legtöbb magyar cég még mindig nem, vagy csak laikusként használja a magyar hirdetési torta harmadát kitevő Google Adwords hirdetéseket. Gál Kristóf online marketing-szakértő tízparancsolatának betartásával javíthatjuk a hirdetéseink hatékonyságát.

Tovább olvasom »
adwords, online hirdetés, online marketing

5 tipp az Adwords használatához

kfarkas

A magyar online hirdetési torta harmadát kitevő Google Adwordsben komoly változtatásokat léptetett életbe a keresőóriás a nyár közepén. A változtatások egyszerűbbé, hatékonyabbá és nem utolsósorban olcsóbbá teszik a kis cégek online megjelenését.

Tovább olvasom »
adwords, google, hirdetés

Változtat a Google! Érdemes ellenőrizni az AdWords beállításokat

piacesprofit.hu

Az AdWordsben hirdető magyar vállalkozásoknak kevesebb mint egy hetük van arra, hogy felülvizsgálják kampányaik beállításait. Aki nincs résen, pénzt veszíthet, mert a Google által automatikusan végrehajtott alapbeállítások, az úgynevezett „továbbfejlesztett kampányok” a mobil site-okkal még nem rendelkező vállalkozások számára nem megfelelőek.

Tovább olvasom »