adwords

adwords, facebook, google, keresőoptimalizálás, online marketing, seo

Trump és az online marketing

Szeicz András

Az online marketinggel foglalkozók tudják, ez az egyik legdinamikusabban változó terület ma. Számos platform létezik, ám ezek jelentős része a Facebook és a Google kezében van. A két óriásról beszélgettünk a szakma legjobbjaival, érintve a legfontosabb 2018-as trendeket. Arra is fény derült, hogyan hatott Trump megválasztása a magyar kkv-k online marketingjére.

Tovább olvasom »
adwords, google, kulcsszó, online marketing, ppc, védjegy

Lehet-e védjegy a kulcsszó?

piacesprofit.hu

Az elmúlt években olyan formabontó online hirdetési lehetőségek jöttek létre, amelyek nemcsak a reklámszakembereket, hanem a jogászokat is új kihívások elé állították. Hogyan lesz hirdetőből védjegybitorló? Mit tehetünk, ha más a márkanevünkkel hirdet? Mik az AdWords buktatói a hirdetők és a védjegyjogosultak számára? Többek között ezeket a kérdéseket tekintik át Rózsavölgyi Márk és Papp Gábor, a DLA Piper Magyarország munkatársai az ügyvédi iroda blogja, az Advocatus legújabb bejegyzésében.

Tovább olvasom »
adwords, digitális marketing, facebook, hirdetés, instagram, kutatás, ppc marketing, rg stúdió, social media

Már a karácsony is a Facebookon dől el

piacesprofit.hu

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben. Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval azoknak a száma akik naponta használják a közösségi hálózatot. A cég bevétele pedig az egekben szárnyal, az első háromnegyed évben a cég bevétele 50%-kal volt több, magasabb, mint 2016-ban. Az utolsó negyedév pedig még eredményesebb lehet a cégnek, legalábbis ha a hazai kkv-k marketing terveit látjuk. Persze ez valahol kényszer is, hiszen a vállalkozásoknak egyre többet kell költeni ahhoz, hogy eljussanak a célcsoportjukhoz a Facebookon.

Tovább olvasom »
adwords, digitális marketing, facebook, konverzió, közösségi média

Facebook robotok vehetik el a marketingesek munkáját

piacesprofit.hu

Először azzal kezdődött, hogy a bejegyzés kiemelésnél nem tudtunk beállítani semmit. Aztán megpróbálta eldugni előlünk a Facebook az elhelyezések kiválasztását. Utána kitalálta a dinamikus hirdetéseket, ahol már nem is tudjuk, kinek, mit jelenít meg pontosan a Facebook a mi nevünkben. Később még a dinamikus hirdetés célzását is kiterjesztette a Facebook.

Tovább olvasom »
adwords, facebook marketing, karácsonyi szezon, marketing, marketingeszközök, online marketing

Aki hirdetett, annak egy talicska pénzt hozott a Jézuska

piacesprofit.hu

Az elmúlt évek legjobb karácsonyi forgalmát könyvelhették el a kis- és közepes vállalkozások múlt év decemberében. A vállalkozások több mint felének nőtt a forgalma. Legjobban azoknak akik többet reklámoztak. Ennek ellenére a többség makacsul kitart az ingyenes marketing eszközök mellett – derül ki a Marketing Commando kutatásából.

Tovább olvasom »
adwords, céges oldalak, facebook, google, marketing, marketingeszközök, online marketing, seo

Külföldre vándorolnak a reklámpénzek

piacesprofit.hu

A kis- és középvállalatok által leggyakrabban alkalmazott 10 marketingeszközből 9 online. A Facebook jelentősége tovább erősödött a hirdetők körében. A kis cégek már átlagban kétmillió forint felett költenek marketingre, de sajnos még „importra”: a pénz jobbára a Facebookhoz és a Google-hoz kerül.

Tovább olvasom »
adwords, direkt markteting, facebook, google, marketing, marketingeszközök, online marketing

Nem a Google lett kisebb, hanem a Facebook nagyobb

piacesprofit.hu

A honlap, a céges Facebook oldal és az email voltak a kisvállalkozások kedvenc marketing eszközei 2015-ben. A Facebook az első tíz helyből hármat szerzett meg, míg a Google AdWords csak a nyolcadik lett. Emellett két kategóriában az első öt eszközből négy a Facebook istállóhoz tartozik – derül ki Marketing Commando 2300 fő megkérdezésével készült friss online felméréséből.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor